uman Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 mijn san andreas is gecrasht en wie kan me helpen om het te weer goed te maken. ik denk dat de fout in de gta3.dir file zit. heeft iemand misschien een goeie file . als je niet begrijp welke het is dan bedoel ik die in je progrgam files/rockstargames/san adreas/models/gta3. wie kan me deze file op sturen of een link geven waar ik het kan downloaden. pls pls help me. Reageren
gangster28 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 het is veel te groot om de hele gta.img te sturen. optie is alleen hem op nieuw installeren. ps 1 tropic is meer dan genoeg dus maak er de volgende keer maar een in plaats van 2. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Je post dubbel en in het verkeerde forum, maar dit terzijde. Helaas zit ik nu op mijn werk en heb dat bestand dus even niet beschikbaar voor je. Als niemand anders eerder reageert kijk ik zodra ik thuis kom even voor je en zullen we het wel trachten op te lossen voor je. Even geduld dus en anders hopen op een snelle reactie van de overige forumleden Reageren
vcs Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) ik zou ook zo'n nieuwe gta3.dir file voor Sa nodig hebben. Kan iemand mij aub helpen? Bewerkt: 14 juli 2007 door vcs Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 ik zou ook zo'n nieuwe gta3.dir file voor Sa nodig hebben. Kan iemand mij aub helpen? Het bestand is, zoals al gezegd werd in dit topic, veel te groot om überhaupt te uploaden. Daarnaast kost het erg veel tijd voor diegene die het moet uploaden. Tot slot moet je ook nog een juist adres hebben om hem te uploaden. Ik raad je gewoon aan GTA opnieuw te installeren, omdat je zo zeker weet dat het bestand weer helemaal schoon en origineel is. Tegen de tijd dat iemand het bestand heeft geupload, heb jij (bij wijze van) het spel al tientalle keren opnieuw geïnstalleerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.