Wesley Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) hoi, Deze Maand(okt.) zal Battlefield 2 : Modern Combat uitkomen voor de : PlayStation®2, Xbox® . Info:(gekopieerd van www.eagames.nl) In Battlefield: Modern Combat™ word je in het heetst van de strijd naar de frontlinies gestuurd. Het spel brengt de intensiteit en de spanning van Battlefield 1942™ PC naar onze tijd, dankzij de nieuwste en technologisch meest geavanceerde voertuigen en wapens die er zijn. De populairste elementen van de serie – opwindende actie en uitgebreide multiplayermogelijkheden – komen ook in deze aflevering terug. Je mag je dus verheugen op grootschalige veldslagen op de slagvelden van vandaag. Je kunt strijden voor een van de volgende militaire supermachten: de Verenigde Staten, China of de zojuist geformeerde Coalitie van het Midden-Oosten. Uitgerust met de modernste wapens mag je ruim 30 voertuigen besturen en meedoen aan grootscheepse gevechten tussen maximaal 24 spelers. Daarmee behoren de online-veldslagen in Battlefield: Modern Combat™ tot de grootste ooit op de PlayStation 2. Battlefield: Modern Combat speelt zich af in uitgestrekte en gedetailleerde omgevingen, van stedelijke gebieden tot afgelegen oerwouden, in een aantal van de meest explosieve gebieden ter wereld. Het zijn stuk voor stuk potentiële brandhaarden, die het nieuws in de nabije toekomst wel eens kunnen gaan beheersen. Als je de vuurgevechten wilt overleven, moet je gebruikmaken van alle hulpmiddelen die tot je beschikking staan. Denk daarbij aan aanvalswapens, geleide raketten, luchtondersteuning en geavanceerde militaire voertuigen. Maak een online-verbinding en ontketen de verwoestende kracht van je moderne arsenaal. Dit is niet zo maar een schermutseling. Dit is de totale oorlog. Kenmerken Multiplayeractie voor maximaal 24 spelers op de PlayStation 2. Bestuur meer dan 30 voertuigen te land, ter zee en in de lucht. Je kunt hierbij kiezen uit onder meer tanks, helikopters, hovercrafts, snelle aanvalsvoertuigen en straaljagers. Strijd voor de Verenigde Staten, China of de Coalitie van het Midden-Oosten. Ieder leger heeft zijn eigen, unieke wapenarsenaal. Kruip in de huid van verschillende soldaten, zoals bestormingtroepen, sluipschutters, mariniers, geniesoldaten en ondersteunende eenheden. Meer dan 70 supermoderne wapens en wapensystemen, waaronder hittezoekende raketten en lasergestuurde bommen. Spelpersonages ontwikkelen zich en beschikken over een eigen karakter. Door successen te boeken in de game, ga je steeds verder in rang omhoog. Volledige ondersteuning voor de community, inclusief overzichten van vrienden, het bijhouden van statistieken en de mogelijkheid om in de game clans te creëren. Spraakcommunicatie mogelijk via de USB-headset. Online-adaptor vereist. screens: Edit : als een moderator dit ziet , kan hij deze Topic laten verhuizen naar Game Flora Bewerkt: 8 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 hij lijkt mij wel vet maar ik heb geen ps2 of xbox Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Volgens hoort deze in het gameforum. Maar om niet van het onderwerp af te gaan. Het ziet er wel gaaf uit! Maar ja BF2 was natuurlijk op de pc al een kaskraker. Reageren
Wesley Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Volgens hoort deze in het gameforum. Maar om niet van het onderwerp af te gaan. Het ziet er wel gaaf uit! Maar ja BF2 was natuurlijk op de pc al een kaskraker. ik weet dat het in de Game Forum moet , ik heb dat al opgemerkt !!!! ontopic , ik heb nog wat info er bij geschreven Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Moved to FPS & TPS Game Forum. Reageren
Flame^ Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Volgens hoort deze in het gameforum. Maar om niet van het onderwerp af te gaan. Het ziet er wel gaaf uit! Maar ja BF2 was natuurlijk op de pc al een kaskraker. ik weet dat het in de Game Forum moet , ik heb dat al opgemerkt !!!! ontopic , ik heb nog wat info er bij geschreven Ik wil nog wel even iets toevoegen: Dit stond in je eerste bericht: Edit : als een moderator dit ziet , kan hij deze Topic laten verhuizen naar Game Flora Wat bedoel ik nou? Dit stond eral zonder dat je het had ge-edit, hier heb ik ook een screen van. Kan je dat uitleggen? Ontopic: Aan de screenshots te zien ziet het er erg mooi uit, ik denk dat ik dit spel wel ga kopen . Reageren
bjorn13 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Vet mooi spel!!! Ik ga het (denk ik) zeker kopen... is echt modern . Reageren
Wesley Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Vet mooi spel!!! Ik ga het (denk ik) zeker kopen... is echt modern . het is echt helemaal modern, ik zal binenkort nog wel meer screens plaatsen! Volgens hoort deze in het gameforum. Maar om niet van het onderwerp af te gaan. Het ziet er wel gaaf uit! Maar ja BF2 was natuurlijk op de pc al een kaskraker. ik weet dat het in de Game Forum moet , ik heb dat al opgemerkt !!!! ontopic , ik heb nog wat info er bij geschreven Ik wil nog wel even iets toevoegen: Dit stond in je eerste bericht: Edit : als een moderator dit ziet , kan hij deze Topic laten verhuizen naar Game Flora Wat bedoel ik nou? Dit stond eral zonder dat je het had ge-edit, hier heb ik ook een screen van. Kan je dat uitleggen? Ontopic: Aan de screenshots te zien ziet het er erg mooi uit, ik denk dat ik dit spel wel ga kopen . Big Smoke : ik heb jou al een PB gestuurt!! --------------------------------------------------- nieuwe Screens: Bewerkt: 8 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Cool spel Maar ik ga hem niet kopen omdat ik geen console's heb ! @Wesley_GTA Je hoeft geen Tumbnail For Forums nemen hoor.. De afmetingen zijn precies goed :'D Maar goeie info Reageren
Wesley Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Cool spel Maar ik ga hem niet kopen omdat ik geen console's heb ! @Wesley_GTA Je hoeft geen Tumbnail For Forums nemen hoor.. De afmetingen zijn precies goed :'D Maar goeie info ik denk dat BF 2 Modern combat ook nog wel eens voor de PC uit komt!!! ---------------------------------------- maare wat is eigelijk: Tumbnail . ik heb er nooit van gehoord. weet iemand dit mischien? Reageren
Young_Buck Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 IK ga dat spel echt kopen. Vooral om online te spelen :'D ik weet alleen nog niet waarop op de Pc of playstation 2. Hij komt toch ook uit op PC he? Reageren
Wesley Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) IK ga dat spel echt kopen.Vooral om online te spelen :'D ik weet alleen nog niet waarop op de Pc of playstation 2. Hij komt toch ook uit op PC he? hij komt op de X-Box en de PS2 uit!!!! . helaas nog niet voor de PC , ik ga hem zelf kopen voor de Xbox, ik ga hem dan online spelen . lijkt me trouwens echt wel lollig! --------------------------------------------------------------------------------- Wesley_GTA als je één keer in dit topic post is het al goed. Telkens als iemand iets post reageer jij erop.. Hij ziet er geweldig uit, ik heb nog nooit een 'echt' goed oorlogs spel gehad, waarschijnlijk zal ik hem wel kopen. sorry Silverwing!!!!!!!!!!!! Bewerkt: 8 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Wesley_GTA als je één keer in dit topic post is het al goed. Telkens als iemand iets post reageer jij erop.. Hij ziet er geweldig uit, ik heb nog nooit een 'echt' goed oorlogs spel gehad, waarschijnlijk zal ik hem wel kopen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 echt mega mooie graphics ga ik zeker KOPEN! Reageren
RGA Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ik kwam er vorig jaar in december ofzo achter dat deze game zou uitkomen. ik zit er al lang op te wachten en ga hem dus zeker kopen. k heb een maand geleden al naar de winkel gebeld om een precieze datum te vragen en toen zeiden ze in week 43(laatste week van oktober) woow ik kan niet w8en. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.