Bradley H. Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Implaats steeds een nieuw topic te openen voor een paintjob heb ik besloten een algemeen topic te maken, hier mag je zelfgemaakte paintjobs plaatsen met downloadlink. Gebruik dit lijstje: [B] Naam Paintjob, [/B] [B] Auto, [/B] [B] Downloadlink, [/B] Er mag in dit topic ook gerate worden, Ik ben benieuwdt Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn (lelijke) monstertruck paintjob heb gemaakt . Volgens mij is deze (ietsje) beter: Naam Paintjob: cloud gta forum paintjob Auto: savanna Downloadlink: nog geen Aangezien er niet veel gereageerd werd bij pucky paintjob's post ik hem hier maar. Hoe kom ik erop: nou ja ik d8 ik moet toch iets grappigs met GTA forum maken en toen las ik iets over Claud .... (lijkt op cloud) Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Naam: Savanna Playboy Paintjob Auto Savanna Download: Dit vind ik de leukste van de 3 die ik gemaakt heb Rate plss: 1/10 Reageren
Achille Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Ga ik maar weer eens ownen :'D Auto: Remington Naam Paintjob: 2pac Smoke Weed Everyday Paintjob Download: Klik hier. Plaatjes: Bewerkt: 12 oktober 2005 door Achille Reageren
gangster28 Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) lol deze was ff om wat te testen daarom zet ik hem niet te downloaden. hier nog een deze ziet er beter uit. @ brandley zit hier ook een post per dag limiet aan? Bewerkt: 12 oktober 2005 door gangster28 Reageren
Bradley H. Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 @ brandley zit hier ook een post per dag limiet aan? Zolang je niet irritant post, of extreem veel (5 á 6 posts) ga ik niet moeilijk doen... Als iemand na mijn mening te ver is gegaan krijgt hij gewoon een PB en weet hij dat hij zich een beetje in moet houden. Als het niet nodig is stel ik hier nog geen regels voor op. Reageren
Velaro Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik heb een nieuwe paintjob gemaakt met Adobe Photoshop : The Rainbow Car Vinden jullie hem mooi ? Je kan hem hier downloaden : http://rapidshare.de/files/6276651/blade1.txd.html Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ziet er grappig uit Hier mijn paintjob ... al best oud maar ik vind hem nogsteeds wel grappig ... de eerste (zover ik weet) Nederlandse Politie Auto (btw nu ik ff denk) Het is eigelijk helemaal geen paintjob ... je komt hem altijd zo tegen :$ Greetz GizmO Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Leuk gemaakt! Alleen niet zo heel mooi, een 7/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Het was ook 1 van de eerste snel gemaakt met paint zelfs nog dus dat is dan logisch Greetz GizmO Reageren
Achille Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Of je zoekt gewoon zon waggie op google.nl en dan kopieer je de zijkant op je paintjob dn ziet het beter uit denk ik Reageren
Thundersoldier Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 welk progamma gebruiken jullie om ze in GTA te stoppe Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Mooi gemaakt! Dit is de eerste nederlandse politie bak! ziet er grappig uit Hier mijn paintjob ... al best oud maar ik vind hem nogsteeds wel grappig ... de eerste (zover ik weet) Nederlandse Politie Auto (btw nu ik ff denk) Het is eigelijk helemaal geen paintjob ... je komt hem altijd zo tegen :$ Greetz GizmO Reageren
dmx Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ga ik maar weer eens ownen :'D Auto: Remington Naam Paintjob: 2pac Smoke Weed Everyday Paintjob Download: Klik hier. Plaatjes: niet te arrogant gaan doen he nee die is echt dik mooi 9/10 die playboy ride is ook dik lijp een 8,9/10 Reageren
Thundersoldier Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 mense ik heb een soort tutorial gezien hier ergens op het forum hoe je een paintjob maakt. maar ik kan em niet meer vinde dus weet iemand waar die staat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.