Jump to content

landje pik (gang tertories overnemen)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

please ,help

ik heb de zoek machine al geprobeert maar daar vond ik niks .

als je alles groen hebt blijven dan die gangsters weg ,dat ze het niet proberen terug te pikken.

ik heb nu zoveel mogelijk terretoriums van de vagos ,maar er zijn er nog 2 ,die kan ik niet vinden

gr peter

P.S :ik wist niet waar ik dit moest plaatsen en als het onnodig is ,sluit het dan

Bewerkt: door peter99
Geplaatst:

Ha die Peter99,

Inderdaad wordt je niet meer aangevallen als alle gebieden groen zijn. Je zegt dat je er nog 2 hebt (dat kan je ook in je 'stats' zien) maar die zijn niet te vinden. Naar 100% waarschijnlijk is er vlak achter het oranje hotel in Jefferson nog een heel klein geel strookje die je pas ziet als je er daadwerkelijk bent. Dat is 1 en dan nog de andere vinden natuurlijk. Misschien kan je je map even posten? Kunnen we kijken of we nog wat geels kunnen vinden....... :cya:

Je bent pas zeker als je alle gang terretories heb. Er zijn inderdaad twee hele kleine gebieden:

1. Bij de grote weg tussen LS en Mullholland.

2. In de buurt van de Garage in East Los Santos(er tegen over)

Maae dus als je alles heb komen ze niet meer terug en heb je ze als je er één vergeten bent kan het aanliggende gebied nog worden aangevallen.

Veel succer ermee :'D

Ps. ik weet niet zeker of je die nog zoekt maar die wist ik dat ze klein waren

Bewerkt: door ikkes
Geplaatst:

telle ze mee voor het echie ? de 100 % ?

en in los santos ,daar bij het zieken huis ,dat is middenin allemaal terretoriums

en toch neutraal ,nou is mijn vraag :is dat stukje waar het ziekenhuis staat neutraal ?

Geplaatst:

Als je ze bijna niet kan overnemen dan staan er in dit topic heel veel tips van iedereen!! _O_

Klik hier!

Als je naar die link gaat staat er alles over gang gebieden over te nemen! Suc6

Ruurd31 :bier:

Je heb inderdaad alle gang gebieden nodig voor 100%

Bedoel je soms het zieken huis naast het skate park.

naamloos44ei.jpg

Dat gebied is van de Ballas. dus deze is niet neutraal.

Bewerkt: door ikkes
Geplaatst:
Je heb inderdaad alle gang gebieden nodig voor 100%

Bedoel je soms het zieken huis naast het skate park.

naamloos44ei.jpg

Dat gebied is van de Ballas. dus deze is niet neutraal.

Er is nog zon klein moeilijk stukje van Vagos.. Daar als je de snelweg afrijd zit hij!:O maar om ze over te nemen moet je gewoon wachten totdat er Vagos members lopen.. en schiet je ze dood.. en je weet wel hoe het verder gaat! :'D ;)

Ruurd31 :bier:

thanx allemaal ,en als je een terretorium gevecht laat mislukken of je gaat uit de war zone ,kan je dan geen 100 % gang terrtoriums meer halen ?

[EDIT]en als je een groot deel van de stad hebt : east coust- idlewood-en dat hele groten stuk en je rijd naar de andere kant ,wordt dat grote stuk dan niet meer aangevallen ?

Bewerkt: door peter99
  • 2 weken later...
Geplaatst:
thanx allemaal ,en als je een terretorium gevecht laat mislukken of je gaat uit de war zone ,kan je dan geen 100 % gang terrtoriums meer halen ?

[EDIT]en als je een groot deel van de stad hebt : east coust- idlewood-en dat hele groten stuk en je rijd naar de andere kant ,wordt dat grote stuk dan niet meer aangevallen ?

ik heb nog maar een stukje over genommen kunnen balles het dan nog krug jaten dan
Geplaatst:
ik heb nog maar een stukje over genommen kunnen balles het dan nog krug jaten dan

Zolang je niet alle gebieden over hebt genomen, kan het altijd terug gejat worden. Je moet dus echt alles hebben om er geen last meer van te hebben.

Geplaatst:

Als je 3 gangmembers van Ballas of Vagos dood schiet dan krijg je een Gang-War de beste kun is een AK47-M4 met veel minutie!

Tip: Kijk veel op je radar dan kun je zien waar ze wegkomen.

Het heeft pas nut als je het op het einde van de missies doet vanaf "Return to Los Santos" want je kunt ook eerder terrortoriums overnemen (eerdere missies) maar die raak je later weer kwijt! Dus neem die op het begin van het spel dan niet over. Het is verspilde tijd! Maar bij die eerdere missie (begin spel) moet je wel een paar overnemen om de missie te halen natuurlijk ;) ! Ruurd31 :Y

Geplaatst:
Als je 3 gangmembers van Ballas of Vagos dood schiet dan krijg je een Gang-War de beste kun is een AK47-M4 met veel minutie!

Tip: Kijk veel op je radar dan kun je zien waar ze wegkomen.

Het heeft pas nut als je het op het einde van de missies doet vanaf "Return to Los Santos" want je kunt ook eerder terrortoriums overnemen (eerdere missies) maar die raak je later weer kwijt! Dus neem die op het begin van het spel dan niet over. Het is verspilde tijd! Maar bij die eerdere missie (begin spel) moet je wel een paar overnemen om de missie te halen natuurlijk ;) ! Ruurd31 :Y

maar pakken de balles snel het stukje grond trug

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...