Jump to content

vraagje over besturing PC

Juju

Recommended Posts

Je pakt de fototoestel op en je klikt wederom op rechtermuisknop. dan krijg een Vierkant in het midden van je scherm, net echt :schater:

Als je gericht heb klik je op linkermuisknop en klaar is kees(of italion juju :puh: )

Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij klopt het wel

Delen op andere websites

van het aimen weet ik al,

maar nu over dat camera:

als je een foto maakt, dan moet je bij PS2 op L1 klikken op m op te slaan, hoe moet je m dan opslaan op de PC? of doet ie dat vanzelf als je op linkermuisknop klikt?

waar komen die foto's dan te staan?

Delen op andere websites

Ik heb ook een vraagje over de besturing van die straaljager... De hydra of hoe heet die....

Je kan op de PS2 met de straaljager de landingsgestel inklappen maar ook de straal van de aandrijving naar achter zetten toch dat je snel kunt vliegen toch of niet..??

Hoe kan je dat doen bij GTA SA op de PC..??

Ik weet de + voor het landingsgestel in te klappen maar dan kan ik wel moeilijk vliegen want ik vlieg maar zo langzaam..

En hoe kan je blijven hangen met de Jetpack..??Op de ps2 doe je dat met L2 en R2 in te houden maar op de PC gaat dat alleen als je op de grond staat met Q en E tegelijk....

Hoe doe je dit....???

Hopelijk kunnen jullie mij helpen...

Alsvast bedankt...

Groet

ParriCide

*Email Adres verwijderd*

:)

Delen op andere websites

ik zal dadelijk wel kijken

en dan heb ik nog een vraag:

hoe moet je met je fototoestel kijken?

Je kunt ook foto's laten maken door je ''vrienden/Grove-street members''. Je sellecteerd ze. Op de rechtermuisknop en dan die je G of H. Dan heb je ze onder je hoedde. Dan pak je je camera en loop naar ze toe. Dan druk je op TAB en kun je klaar gaan staan voor een foto! Als je er goed op staat denk je.. druk je weer op TAB en heb je de foto in je Gallery!:klap:

Ruurd31 8)

Bewerkt: door ruurd31
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...