djorry Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Als ik alle Wietveldjes heb opgestookt , dan moet ik dus die helecopter neerhalen , maar dat lukt me niet ... Iemand tips? Reageren
Joriz Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Gebruik de zoekfunctie in dit forum en kijk in de WikiGTA. In beide kan je vast wel informatie vinden. Wat lukt je niet? Reageren
djorry Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 De helicopter neerknallen .. Reageren
CJ_ Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 pak de bazooka, richt en boem Reageren
Cool Hand Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Hmmm... Volgens mij ben je dan een beetje te laat met blussen, want als je alles in de tijd hebt gehaald dan kan je volgens mij gewoon met hem naar San Fierro rijden (en jezelf natuurlijk). Dus ik zou zeggen; probeer het allemaal exact binnen de tijd te doen, en dan is er niets aan de hand, en kan je op je gemakje naar San Fierro rijden. Als het werkelijk écht niet lukt kan je je Save - Game uploaden in het Save Game Missie Hulp topic. Dan kan iemand eventueel je Save game downloaden, hem uitspelen en weer terug geven, zodat jij weer 1 missie verder bent. Ook kan je op de nieuwe Walktrough kijken, die vind je op WikiGTA Succes. Koos. Bewerkt: 22 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
Gunslinger Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) pak de bazooka, richt en boem Zoals CJ_ al zei, moet je de bazooka gebruiken. Deze krijg je als het goed in van The Truth. Hij pakt hem voor jou uit "The Mothership" (dat hippie busje). Probeer de heli niet neer te halen als hij boven je hangt, dan stort ie namelijk op je neer, en dan ben je waarschijnlijk de pijp uit. Succes, Gunslinger Bewerkt: 22 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
djorry Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 tisgelukt , bedankt! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Als je te lang bezig bent met de wietplantages op te branden. Heb ik daar een tip voor maar misschien wist je hem ook wel. TiP: Je loopt achteruit door die kassen en je zet alleen maar de middelste plant in de hands (vuur)! Dan heb je genoeg tijd om de heli ook nog. Uit de lucht te schieten! Dat doe je als je hem op de PC hebt rechtmuisknop en je moet de heli precies in de midden hebben en schiet je! Je hebt 20 kogels volgens mij! Je kun ook altijd in de gloednieuwe WT kijken! Ruurd31 ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.