Ruurd31 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Hallo allemaal, MIjn broertje en ik hebben gister een nieuw spel gekocht maar we hebben een probleem! Er moet iets geupdate worden maar we komen er neit uit! Omdat ik al lang op dit forum online ben dacht ik kunnen jullie mij misschien helpen: Dit is het probleem/ding dat geupdate moet worden: En hier moet de update programma weggehaald worden: http://www.ati.com/support/driver.html Kan iemand van jullie de juiste programma voor me opzoeken? Ruurd31.. Hulp zo snel mogelijk als dat mag en kan!!! :$ :$ :$ Bewerkt: 29 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
rick15465 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Is dat spel half-life?Want dan moet je een ati driver instaleeren en je pc opnieuw opstarten en dan lukt die ati drivers moet je op hun site zoeken ze zijn legaal. En als het half-life is die fout heb ik ook gekregen ga dan naar deze pagina:dit is wel voor windows XP als je die niet hebt moet je even zoeken bij drivers and software rechtsbovenaan ergens Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Bedankt Rick15465, Ik zal het even proberen! We hebben gelukkig wel XP, Mijn broertje en ik hebben HalfLife2 gekocht, gister er zat ook CS-source in Halflife 2, Halflife Source en veel meer.. Edit: Rick of iemand anders, Ik was ook al zover op je link maar ik heb de RADEON. Maar ik weet niet welke update ik moet hebben kunnen jullie dat voor me uitzoeken :$ :$ :$ !! Ruurd31.. Bewerkt: 29 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
T@rget Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Je het zeker Half-Life Los Coast Gekocht je moet gewoon op continue anyway dat heb je geen fouten Reageren
rick15465 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Nou wat jij zegt T@rget klopt soms niet want dan zie je start niet en save en je kunt niks zien altans bij mij ik zoek even de driver voor je op ruurd31 ik edit dadelijk ik kijk even bij mij welke ik heb. heb jij Windows XP Service Pack 2 or higher ?want dan kan ik je deze aanraden: deze als je die niet hebt moet je nog even wachten er is niks meer voor pack 1 dus download dan maar pack 2: je pc zal wat sneller gaan mijne ook en als je deze als 1ste hebt geinsatleert dan download je de driver en start je je pc op .. (ik ga hier even verder:) dan zal je helemaal niks meer zien of een klein beetje of zwart beeld dan heb je een paar dagen of iets van 9 dagen en dan houd het op als het niet ophoud gooi je hem er vanaf en prober je hem te instaleeren. Dat was het. Als je niet weet waar je expansion pack is doe dit: ga naar start dan configuratiescherm--->dan systeem en dan zie je het. Snap je het? Bewerkt: 29 oktober 2005 door rick15465 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Bedantk voor jullie snelle reacties.. Ik kan het morgen uitproberen omdat de PC ff niet in gebruik is... Maar wij hebben Windows XP SP2. Rick15465 ik zal ''onze'' geheugen wel ff opnoemen! Windows XP SP2 512MB Werkgeheugen 2.6 Ghz Prossesor 2x 80 GB =160 GB harde schijf 15/17'' (ins) beeldscherm. 2 gewone standaart boksen voor muziek. DVD-speler/CD speler(brander). Cart-reader voorop. Muis optisch, draadloos toetsenbord.. Genoeg? Weetje cker dat dit de goedde update is? Ruurd31.. Bewerkt: 29 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
rick15465 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Zeker weten nu nog alleen de driver downloaden en dan uitproberen. BTW: half-life loopt langzaam als je veel games erop hebt.En anders gooi je sommige spellen eraf. En als je meteen porbeert naar je driver te uploaden kunnen sommige plekken aan de rechterzijde en bovenzijde en linkerzijde en onderzijde van je scherm nogal rare kleuren krijgen maar dat gaat naar ongeveer 8-9 dagen weg. En hopelijk lukt het. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Je avatar.. IK kan hem er niet meer spellen afgooien omdat ik broertjes en zusjes hebben die ook redelijk grote spellen speel, maar kleine dingen spellen zoals Battle Field dat nooit gespeeld word kan er wel af en meer van die rotzooi!! Maar ik hoop dat hij het meteen goed doet.. Ik download hem nu op de PC waar CS Source op staat! Ik hoop niet van die rare kleuren.. Ps.. heb je ook CS 1.6? Ga morgen meteen die update proberen.. staat al onder favo!! Ruurd31 Bewerkt: 29 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
rick15465 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Als je je pc opstart en half-life is al geinstaleert krijg je ook updates als je het nu wilt of niet. ik heb geen cs cource steam werkte vervelend en heb ik alels eraf gegooid. En steam is verschrikkelijk dan recalme dan nog eens enzo... Je kan ook bij software kijken wat "zelden" gespeeld word en je kan overleggen met je broetjes en zusjes. Bv: jullie mogen er ook op als die weg mag.Dat lukt soms.En je kan natuurlijk ook spellen erafgooien zonder je save-gmaes er af te gooien lukt bij sommige spellen dan komt er:"Wilt u alle bestanden verwijderen"ja/nee". En dan kan je kiezen dat is maar soms!!! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Zo slim ben ik ook nog wel met dat verwijderen hoor !! Ik weet best veel denk ik! Ik heb nooit last van reclame, hoe kan dat jij dat wel hebt! Dus je kunt geen spellen meer doen via steam.. ook niet de eerste versie van Counterstrike v1.6 en niet Source? Heel erg bedankt heb hem net geinstalleerd! Ik hoop dat hij het doet!! Mijn broertje gaan nu weer verder spelen!! Ruurd31.. Reageren
T@rget Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik heb nooit probleemen met steam ik ken wel iemand die krijgt reclame als ie ingame gaat maar daar heb ik gelukkig geen last van ik vind wel dat je erg veel geheugen moet hebben voor steam (ik heb 512 en dikke poep laad-tijden) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.