haxie Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 hoi. Ik moet van wizzy een vliegtuig jatten. en dan moet ik naar een dam vliegen. als ik daar aankom zie ik een geel driehoekje op de radar. daar moet ik denk ik heen. maar ik geen cirkel ofzo waar ik doorheen moet vliegen. plz kan iemand me een tip geven. hans Reageren
Jowx Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Heel erg hoog vliegen, als er op je map/radar een geel driehoekje omhoog staat moet je hoger vliegen. Staat het driehoekje omlaag, dan moet je lager vliegen. En als het een vierkantje is vlieg je op de goede hoogte! Veel succes! Bewerkt: 30 oktober 2005 door jowx Reageren
Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 de cirkel waar je door heen moet zit erg hoog je moet erdoor heen en dan uit het vliegtuig springen en op de dam landen met je parachute. Reageren
j boersma Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Je moet heel hoog vliegen, neem rustig de tijd om hoog te komen, dan ga je naar de blip op je radar. Daar zie je een rondje, vlieg daar doorheen en druk dan op Enter om het vliegtuig uit te springen. Mocht het je dan nog niet lukken, zet je savegame dan in het Savegame-topic! Johannes Reageren
haxie Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Je moet heel hoog vliegen, neem rustig de tijd om hoog te komen, dan ga je naar de blip op je radar. Daar zie je een rondje, vlieg daar doorheen en druk dan op Enter om het vliegtuig uit te springen. Mocht het je dan nog niet lukken, zet je savegame dan in het Savegame-topic! Johannes bedankt ik zal het proberen Reageren
haxie Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Je moet heel hoog vliegen, neem rustig de tijd om hoog te komen, dan ga je naar de blip op je radar. Daar zie je een rondje, vlieg daar doorheen en druk dan op Enter om het vliegtuig uit te springen. Mocht het je dan nog niet lukken, zet je savegame dan in het Savegame-topic! Johannes bedankt ik zal het proberen bedankt iedereen het is me gelukt. hans Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.