Gunslinger Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Heb jij dat ook wel eens? Zo'n ongelooflijk vette missie, die je wel honderen keren met een big smile over wil doen, maar dan oversaved? Geen nood! Ik heb de oplossing voor je. Op >>>deze site<<< staan savegames van alle missies! Ja, ook van de o zo populaire missie Black Project en Saint Mark's Bistro (waarin je naar LC gaat). Downloaden is gratis, en absoluut virus vrij. Ik heb vijf willekeurige savegames gedownload, en er met Norton 2005 en Ad-Aware Professional overheen gegaan. De titel geeft de missie aan die gedaan is. Heet een download bijvoorbeeld Black Project, dan is die missie al gedaan. Wil je juist Black Project opnieuw doen? Dan moet je de savegame downloaden die er boven staat. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, Gunslinger Bewerkt: 1 november 2005 door Gunslinger Reageren
Crifox Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Heb jij dat ook wel eens? Zo'n ongelooflijk vette missie, die je wel honderen keren met een big smile over wil doen, maar dan oversaved? Geen nood! Ik heb de oplossing voor je. Op >>>deze site<<< staan savegames van alle missies! Ja, ook van de o zo populaire missie Black Project en Saint Mark's Bistro (waarin je naar LC gaat). Downloaden is gratis, en absoluut virus vrij. Ik heb vijf willekeurige savegames gedownload, en er met Norton 2005 en Ad-Aware Professional overheen gegaan. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, Gunslinger Goede link gunslinger. Erg handig voor de mensen die nog is een keer hun favoriete misies opnieuw willen doen. KUTGW !! Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 wow bedankt he ik wist niet dat dat kon is dat nieuw of zo??????? Reageren
rick15465 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 yes erindelijk big smoke en tenpenny doden. En dan de hydra's nog eens stelen en die boten kapot schieten. Prachtige link Gunslinger Reageren
bigG Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Yes, ik zat met mijn vader altijd te tobben dat we de leuke missie's nooit over konden doen, alleen jammer dat het niet kan met de ps2 want dan is het (vind ik) veel leuker. Reageren
Silverwing Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Ik had deze link al van Big Smoke gekregen, en die had hem dan van Dizzee, en Dizzee had hem van... Erg handige link natuurlijk, erg handig voor een missie in WiKiGTA, dan kan ik weer een lading screens van de missie maken. Reageren
Achille Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Hmmm erg handig, ga ik Breaking The Bank at Caligula's weer doen Reageren
SilverDust Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 ik wil breaking the bank at caligula''s nog ene keer doen maar de download link op die site doet niet kan iemand hem in een bijlage in een bericht posten?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) @GTA Boy hier, ik had vanmiddag al geprobeerd om je die Missie te geven, maar hij doet het nogsteeds niet! Je zal de missie daarvoor moeten doen en daarna de volgende missie als dat kan! Ik vind het ook een super-site! Je verdient bijna een "lintje"!! Heel erg bedankt het is ook handig voor mensen die hun save-game perongelijk verwijderen! Ik ga hem zelf ook gebruikt hoor !! Nu ik zelf ook even kijk als je de missie hebt gehaald kun je gewoon verder toch? dat is logisch toch? Ruurd31!! Bewerkt: 1 november 2005 door ruurd31 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Nu ik zelf ook even kijk als je de missie hebt gehaald kun je gewoon verder toch? dat is logisch toch?Ruurd31!! Dat kan inderdaad. Het is gewoon een normale savegame die na een bepaalde missie gesaved is. Je kan er gewoon mee verder gaan. Zo kun je de savegame ook gebruiken als een missie echt niet lukt. Dan download je gewoon de savegame waar de missie al gedaan is. Gunslinger Reageren
Blu3ice Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik ga het eens proberen. Het idee is alvast vet! Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Hoihoi! ik heb gta op ps2 en ik heb dat spul van datel of dat max gebeure ( weet ff niet hoe dat heet) Heb je geen site om die dinge te downloade voor ps2?? GreetZ Gizmo Reageren
P-Jamma Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 @ Gizmo71, Bedoel je het programma "Armax"? Er is helaas niets te downloaden voor de PS2... Wat wil je dan downloaden eigenlijk? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Zijn die save-games cheatvrij? (nooit gecheat) Ruurd31.. Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Zou best kunne dat spul waarmee je dinge op je ps2 van pc kan zette. als het er niet is is het hoog tijd dat ik er iets op ga maken ofzo site. GreetZ Gizmo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.