P-Jamma Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Yow mensen, ik heb hier een vraagje waar ik al een tijdje mee zit, en wat ik eigenlijk nog steeds niet begrijp. Het gaat over Mike Toreno, hij zat bij de Syndicate, en je moest hem dus in een missie vermoorden, zoals iedereen die bij de Syndicate hoorde... Nou, je achtervolgt dan zijn Helikopter, haalt hem uit de lucht, en dan komt er een tekst te staan met: Toreno can't have survived that fireball... Maar nou snap ik het niet, waarom hij oppeens weer "leeft" in de missies daarna Wordt dit in het spel uitgelegd? Dan heb ik het vast niet gehoord of meegekregen... Maar toch ff dit vraagje, Alvast bedankt Grtz. NTM Reageren
Gunslinger Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) Dit is inderdaad erg vreemd... Een groot misterie... Waarschijnlijk net zoiets als de verdwijning van Darkel in GTA3. Daarover kun je in dit topic meer lezen. Een nieuw raadsel om te onderzoeken? Wie weet... Gunslinger Bewerkt: 31 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Ja, dat zeggen ze inderdaad, maar je hebt eerder een missie gehad dat jij met een helikopter rond een grote boot vliegt, je wordt neergehaald en dan zeggen op die boot: "He can't survived that fireball" terwijl je dat hebt overleefd. Nu, precies datzelfde zeggen ze als je Toreno hebt neergehaald. Snap je? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) Van wat ik ervan weet zou Toreno inderdaad in die heli moeten hebben zitten. Maar: hij zat er simpelweg niet in. Immers, hij blijkt uiteindelijk een federal agent te zijn voor wie je later weer een aantal missies moet doen (waaronder die gewraakte vliegschool). Dus niet zo'n heel groot mysterie.... *edit: @Sonny Joshi --> volgens mij waren we er al uit hoor.... Bewerkt: 31 oktober 2005 door GTA-Sheep Reageren
P-Jamma Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Jaah, dat is denk ik de meest logische oplossing... Je ziet ook niet dat Toreno in de Heli zit, en dat hij neerstort... Wel raar dat dit niet zo duideljik in het spel wordt uitgelegd Reageren
SWYV Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 volgens me zit Toreno NIET in die helikopter die jij moet neerhalen, heb jij soms bewijzen dat hij IN helikopter zit? als jij hem niet in helikopter ziet zitten, wil zeggen hij zit NIET in die helikopter he Reageren
gta 88 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 volgens me zit Toreno NIET in die helikopter die jij moet neerhalen, heb jij soms bewijzen dat hij IN helikopter zit? als jij hem niet in helikopter ziet zitten, wil zeggen hij zit NIET in die helikopter he # Pier 69 # Toreno's Last Fight in deze 2 speelt die mee Reageren
P-Jamma Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 @ Gta88, Toreno speelt in nog wel meer missies mee Denk maar aan zijn eigen missies, en dat zijn er toch aardig wat Reageren
Shorty_D Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Nou ik heb het vermoeden dat de heren van Rockstar dit het in t vervolg duidelijk gaan maken... Reageren
gta 88 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Nou ik heb het vermoeden dat de heren van Rockstar dit het in t vervolg duidelijk gaan maken... die mens is toch met strepjes pak aan ??? die je in pier 68 nier knlat Reageren
Flame^ Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Nou ik heb het vermoeden dat de heren van Rockstar dit het in t vervolg duidelijk gaan maken... die mens is toch met strepjes pak aan ??? die je in pier 68 nier knlat Nee, dat is T-Bone. Toreno speelt in de volgende missies: - Mike Toreno - Toreno's Last Flight - Monster - Hihgjack - Interdiction - Verdant Meadows - N.O.E - Stowaway - Vertical Bird - Home Coming Reageren
gta 88 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Nou ik heb het vermoeden dat de heren van Rockstar dit het in t vervolg duidelijk gaan maken... die mens is toch met strepjes pak aan ??? die je in pier 68 nier knlat Nee, dat is T-Bone. Toreno speelt in de volgende missies: - Mike Toreno - Toreno's Last Flight - Monster - Hihgjack - Interdiction - Verdant Meadows - N.O.E - Stowaway - Vertical Bird - Home Coming maar is het dan een vroiend of vijhand en er kom tdenk geen vervolg sanadrreas is denk d elast Big Smoke: Een vriend, maar doe even wat aan je ABN. Zo kan bijna niemand het lezen.. Nou ik heb het vermoeden dat de heren van Rockstar dit het in t vervolg duidelijk gaan maken... die mens is toch met strepjes pak aan ??? die je in pier 68 nier knlat Nee, dat is T-Bone. Toreno speelt in de volgende missies: - Mike Toreno - Toreno's Last Flight - Monster - Hihgjack - Interdiction - Verdant Meadows - N.O.E - Stowaway - Vertical Bird - Home Coming maar is het dan een vroiend of vijhand en er kom tdenk geen vervolg sanadrreas is denk d elast Big Smoke: Een vriend, maar doe even wat aan je ABN. Zo kan bijna niemand het lezen.. okey maar warom moet je hem uit die heliekopter schieten Reageren
Gunslinger Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 okey maar warom moet je hem uit die heliekopter schieten Dat doe je tijdens de missie Toreno's Last Flight. Dit is een missie in San Fierro, ergens midden in de verhaallijn. Gunslinger Reageren
gta 88 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 okey maar warom moet je hem uit die heliekopter schieten Dat doe je tijdens de missie Toreno's Last Flight. Dit is een missie in San Fierro, ergens midden in de verhaallijn. Gunslinger maar waarom het is toch je vriend Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Volgens mij is het gewoon een doordenkertje van de makers, dat ze twee keer zeggen (bij jou en Toreno) "He can't have survived that fireball" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.