W3sl3y Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Alle leden die zich hebben aangemeld in het aanmeld topic van de gtaforum.nl mod kunnen hier hun screens plaatsen. Leden die zich nog niet hebben aangemeld kunnen dat natuurlijk altijd doen! Leden die zich nog niet hebben aangemeld mogen geen screens posten. Wel mogen ze natuurlijk reacties geven.
Ikkes Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Hier een klein voorproefje: Ikkes
NickDrake Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 een van de weinige screens die ik post... speciaal voor ICK omdat hij zoveel EE vindt maar hij weet het al
Ikkes Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Hier weer een kleine update van mij: Speciaal voor jou GTA-Sheep
NickDrake Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 mooi KUTGW maar niet alles laten zien he
Ice Cold Killa Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ja, nu weet je waar alle EE's zijn.
Matiscus Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) *verwijderd wegens misverstandje* Bewerkt: 3 november 2005 door Matiscus
NickDrake Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Ik heb VC water in SA. Hier kan je screen zien.-plaatje- Telt dit ook? Als het donker is zieje bijna geen verschil. Huh,wat heeft dit met de mod te maken. btw je moet je eerst aanmelden Bewerkt: 2 november 2005 door pokearno
Matiscus Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Dit kan toch ook worden gebruikt als EE. Bewerkt: 2 november 2005 door Matiscus
NickDrake Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Dit kan toch ook worden gebruikt als EE. Leden die zich nog niet hebben aangemeldmogen geen screens posten. vandaar...
Matiscus Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Oeps sorry had me wel al proberen aanmelden maar niemand gaf reactie.
DaddyPimp Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Eigenlijk snap ik het nut van dit Topic niet... Eerst laten jullie screens zien, daarna wordt gezegd dat je ze niet meer mag posten omdat je de EE's verraad, Alleen de mod draait toch juist om de EE's?
W3sl3y Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Eigenlijk snap ik het nut van dit Topic niet...Eerst laten jullie screens zien, daarna wordt gezegd dat je ze niet meer mag posten omdat je de EE's verraad, Alleen de mod draait toch juist om de EE's? Ja, dit klopt. Eerst was het een normale gtaforum.nl mod. Later heb ik er het Gtaforum.nl Easter Eggs mod van gemaakt. In dit topic geven we een paar voorproefjes maar eigenlijk is dit topic onnuttig. Ik denk dat ik er maar een slotje op gooi omdat nu veel EE worden vrijgegeven. Slotje Gaat later vast wel weer een keer open! Bewerkt: 4 november 2005 door W3sl3y
Recommended Posts