kees1991 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) hallo kan iemand een vliegtuig (of een heli) maken waar je je auto in kan rijden en dat je er dan mee kan vliegen ???? dit kan best handig zijn als je een vet chille car gevonden hebt en je wilt hem naar de grage rijden maar heb geen sin om naar t ander kant van het spel t crossen t mag voor sa graag plaatje ff snel met paint gemaakt dus niet zo mooi maar wel duidelijk (denk ik) Bewerkt: 1 november 2005 door kees1991 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Ik weet bijna wel zeker dat dit niet te modden is, misschien wel zo'n vliegtuig, alleen met die auto erin dnek ik niet... Reageren
peter99 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 ik ,kant proberen graag wel : *naam vliegtuig *scherpe bleuprints Reageren
kees1991 Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) de naam van het vliegtuig =hercules of C-130 Gunship kies self maar welke je het best vint de zwart wit is de hercules en de gekluurde is de C-130 Gunship en hier nog een plaatje van de laat klep waar t om gaat Bewerkt: 1 november 2005 door kees1991 Reageren
peter99 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) ,k zalt proberen ik ben nu ook bezig met een lockheed p-38 ligthning dit zal helaas wel wat lang gaan duren ,erg? Bewerkt: 1 november 2005 door peter99 Reageren
kees1991 Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2005 nee is niet erg k ben bij dat u t voor mij wil doen zelf kan ik het niet dus aleen wat is p-38 ligthning??? Reageren
peter99 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 jeb alleen ik kan geen één fatsoenlijke bleuprint vinden zeg Reageren
kees1991 Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2005 miskien heb je hier wat aan?? Reageren
peter99 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) wow, heel erg bedankt . ik kan nu dat ding maken [EDIT] tot mijn grote schrik ontdek ik nu dat het voor gmax was kan je in 3ds max 7 ook gmax modelen openen ? Bewerkt: 2 november 2005 door peter99 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ja, dat kan inderdaad Eerst in Gmax--> Export as 3D En dan gewoon Importeren in 3ds Max, dit had jezelf ook kunnen bedneken Verder nog vel succes Reageren
peter99 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ja, dat kan inderdaadEerst in Gmax--> Export as 3D En dan gewoon Importeren in 3ds Max, dit had jezelf ook kunnen bedneken Verder nog vel succes ik mag helaas geen gmax op mijn pa,s comp miss kan ik een andromada propellors geven en dan de ruimte achterin groter maken ? Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) ja dat vliegtuig is perfekt alen kunt u daar dan agtering de boel open maakeen zo dat er een auto (motor) in kan??? kun je dit niet (omdat je de progamas niet heb) kun je mijn dat ff segen hoe dat moet ik sie dat bij die Andromada al een laat klep sit die open en digt kan aleen waar staat die Andromada Bewerkt: 6 november 2005 door kees1991 Reageren
peter99 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 ja dat vliegtuig is perfekt alen kunt u daar dan agtering de boel open maakeen zo dat er een auto (motor)in kan??? kun je dit niet (omdat je de progamas niet heb) kun je mijn dat ff segen hoe dat moet ik kan proberen die dingen (touwen zakken ofzowiets) weg proberen te halen en dat ding waar je op moet rijden breder te maken Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 ja s goet maar waar staat die fliegtuig?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.