DaBeast Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 dit heb ik gevonden op t net , een lcs custom trax installer ^^ http://files.filefront.com/RCT_Installzip/...;/fileinfo.html Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 je kan em ook voor mnc 3 gebruiken, vet progama voor als je psp heb.. Reageren
Pietje II Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Maar waar moet je dan op klikken om het te downloaden? Reageren
VforV Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 je kan hem ====>HIER<==== downloaden. Reageren
cjballer Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) hoe werkt het precies dan, ik snap er geen hout van.. kan je alleen liedjes van een CD in je spel stoppen of ook gewoon van de computer?? oja mss beetje oud topic maar ik heb em met de search gevonden Bewerkt: 4 december 2005 door cjballer Reageren
VforV Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Als je LCS op je MemoryStick staan hebt, lukt het. Gewoon je PSP aansluiten op PC. Audio-cd in de cd-lezer, liedje kiezen en dan op het PSP-prentje klikken. En zo ga je door. PS: Sorry v/d datum, maar een nieuw topic maken is niet nodig zeker? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.