Jump to content

Tatouages

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

hoe komt het dat er in elke tatoushop dezelfde tatouages zijn en zo weinig of vermeert da tterwijl je je spel speelt ofzo want ik vindt het niet zo wijs dat ja maar zo weinig tatouages op je 'lijf' kan zette kan ik er iets aan doen om meer tatouages te zette of weet ik wat... :{

Grrtzzzzzzzzzzzzzz

Geplaatst:

PM me voor de link van mijn gtaforum want ik heb daar eeen tutorial over tattoeages te maken ,

downloaden in spel te zetten :)

Geplaatst:

Je hebt ook een geheime tattoo-shop in Las Venturas, maar ik weet niet precies waar die zit.

Geplaatst:
Je hebt ook een geheime tattoo-shop in Las Venturas, maar ik weet niet precies waar die zit.

he man bedoel jij niet door die blue hell in fitnesszaal in Los Santos en dan een baan zoeken naar geheime tattoowinkel?

en die ligt dan niet in Las Venturras geloof ik eerder onder los santos denk ik

maar op PC zal het niet luikken denk ik want veel bugs gefixd he

want ik heb dat niet geprobeerd en op ps2 was het me WEL gelukt om daar aan te komen :puh:

Geplaatst:

Nee, dat bedoel ik niet, je moet gewoon in Las Venturas zoeken naar die tattoo-shop, maar het tekentje voor de tattoo-shop staat niet op de map.

Geplaatst:

ik ga dan op expeditie met Chevrolet Suburban :puh:

en als ik het vind post ik op mijn gtaforum :) jij hoort het nog wel ;)

Geplaatst:
PM me voor de link van mijn gtaforum want ik heb daar eeen tutorial over tattoeages te maken ,

downloaden in spel te zetten :)

ik heb het op de ps2 en wil je een linkje aub dan kan ik he tmss eens proberen maar dan wil ik wel een beetjes uitleg :bonk:

Geplaatst:

@ IloveGTA, als je het spel op de Playstation hebt, kan je helaas geen nieuwe Tattoo's downloaden...

Dus dan zul je het moeten doen met de Tattoo's die je hebt... ;)

Geplaatst:
@ IloveGTA, als je het spel op de Playstation hebt, kan je helaas geen nieuwe Tattoo's downloaden...

ik heb GTA SA op PC , tip voor IloveGTA, misschien heb jij sterke PC? zo ja ruil gta sa ps2 voor een legale gta sa PC :puh:

Geplaatst:

ik heb GTA SA op PC , tip voor IloveGTA, misschien heb jij sterke PC? zo ja ruil gta sa ps2 voor een legale gta sa PC :puh:

en die heeft een tik in de kop

Zijn pc voor een 'bagger' PS2 ?

en heb ff geduld dan koop je de XBOX 360 of de PS3

Cheers

Tales

Geplaatst:

Is dit nou serieus bedoelt of niet? :?

Geplaatst:

Hoihoi!! :clown:

ik zelf ben wel es op de ps2 in die tattoo shop geweest dat moet je doen met een filmpje is het handig

gewoon googlen trefword GTA Sa Forbidden tattoo shop en dan vind je sites en dan moet je op een site zon filmpje zoeken er zit trouuwens ook wiet bij..

Greetz Gizmo :cya::clown:

Geplaatst:

Misschien is dit niet het antwoord dat je zoekt, maar elk eiland heeft weer andere tatoos. In San Fierro volgens mij heb je al die tatoos met al die wietplanten en op de andere eilanden weer met die Wapens..

Geplaatst:

volgens me, he volgens me!!!

Las venturras en los santos hebben dezelfde tattoo's en SF anders

en die geheime tattoowinkel heeft anders van vb oa spin tattoo dacht ik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...