gta sa freak Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 ik heb in san andreas een mercedes citaro bus gezet, en daarvoor moest ik de petro.dff vernaderen en de petrotr.dff en allebei de txd nu vraag ik me af welk voertuig dit eerst was.... het is geen coach, maar ik weet niet wat het wel is alvast bedankt Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Ik zal ff snel voor je kijken .. Dit je de auto (nou eigelijk aanhanger die je zoekt) @Achille Dat staat er niet altijd maar soms wel Greetz GizmO Bewerkt: 4 november 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Dat staat gewoon op de site.. dan staat er: This is an very good replacement of the ....... beter lezen.. Edit: @Gizmo nou dan is dit de eerste die ik ben tegengekomen dan.. Bewerkt: 4 november 2005 door Achille Reageren
gta sa freak Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 kan ik deze dan wel besturen? omdat het een aanhanger is :$ hmmm ik heb em gevonden, maar nu is de vraag wat is dan petrotr.dff? omdat mijn bus er nu zo uitziet: Reageren
SWYV Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 petrotr.dff => tanker is de naam van ingame dus tanker lijkt heel sterk op linerunner maar jij hebt vervangd door een Mercedes citaro dus zie jij hem heel veel in de woestijn tussen El Quelabros en je prive luchthaven volgens me Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 whaha dat isecht een mod van niks Reageren
SWYV Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 whaha dat isecht een mod van niks denk je dat? ik vind juist hele mooie mod hoor jij moet gewoon originiele petro.dff petro.txd petrotr.dff petrotr.txd verwijderen uit img tool en dan gedownloaden 4bestanden insteken en dan rebuilden petro => tanker petrotr => benzine trailer Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Je moet het eerste deel (Petro) er aan koppelen (als een aanhangen) Dan is het 1 geheel. Greetz GizmO Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 ik d8 alleen zon trailer vond het wel raar maar ik weet nu wel ongeveer hoe het eruitziet zegmaar als 1 met zon achtereind ofzo? later Reageren
gta sa freak Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 ja het is nu gelukt, en opzih is die redelijk mooi behalve dat de wielen erg ver ingezakt zijn. Reageren
evildirk Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 lol toen ik het eerst las d8 ik, wat een auto die de trailer vervangt. Dan kan die toch niet rijden Maar hij ziet er wel vet uit Reageren
Spijker.B Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Heb je de handeling wel goed. hier doeie het namelijk prima Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Heb je de handeling wel goed. hier doeie het namelijk prima ik denk dat je bedoelt vehicle.IDE De 2 op 1 na laatste cijfers moet je groter of kleiner maken. Maar ik weet niet of het daar aan ligt. GizmO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.