Jump to content

Spookstad


.Sharingan

Recommended Posts

hij is er volgens mij wel want als je door de tunnel gaat op shoreside vale dan heb je ineens een weg naar links die afgesloten is en dat heeft te betekenen dat het er wel is btw ik heb gtlcs dus ik kan het weten niet dat jullie denken dat ik onzin lul of dat ik gta3 bedoel

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt 2 ingangen van die Tunnels, die komen bij elkaar uit, maar er is nog wel in het midden een stuk waar je naar rechts( of links ligt eraan van welke kant je komt) maar die is afgesloten, of ie later nog open gaat weet ik niet.(nog niet gezien) Er staat namelijk wel zo'n Observatie post ofzo bovenop die berg, met van die Schotels en stuff.

Link to comment
Delen op andere websites

Die afgesloten tunnel hebben ze gewoon gemaakt om te laten lijken dat Liberty City nog verder gaat.

Anders zou je ook denken.... Rare stad.... de enigste manier om er te komen is het vliegveld...

Maar met die tunnel laten ze dus zien dat (als de tunnel open was) je verder kon.

De spookstad zit er niet in.

Dat weet ik nu al zeker.

Waarom zouden ze die stad erin toen terwijl ze het toch niet nodig hebben?

Als er nou wel een cutscene inafspeeld dan is het logisch, maar als ze het niet gebruiken doen ze het er ook niet in.

Link to comment
Delen op andere websites

nee zit er niet in, je kan het mekelijk ondekken, doe cheat alle auto kunnen rijden over water, en vaar er heen,, en je komt tot de odeking dat het er niet meer is//

Het water is toch afgesloten op een gegevenmoment?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet? Je kan er wel gewoon heengaan maar met een Dodo als ik het goed heb. Maar je kan er gewoon heen en het is niet zomaar weg later in het spel. Trouwens dat kan volgens mij nieteens.

Dit vat ik niet helemaal, maar als je bedoelt dat je er toch gewoon met Dodo heen kan vliegen heb je het mis, want die zit jammer genoeg niet in het spel. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

nee zit er niet in, je kan het mekelijk ondekken, doe cheat alle auto kunnen rijden over water, en vaar er heen,, en je komt tot de odeking dat het er niet meer is//

Het water is toch afgesloten op een gegevenmoment?

Ja je hebt dan van die buizen op het water die je dan geen toegang meer geven
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dan niet vliegen?

Nee, alleen als je probeert in een missie met een trucje de heli te jatten kun je een klein stukje vliegen. Maar er zijn laatst meer trucjes ondekt. Zo kon je met 3 politiesterren en infinite sprint op een stijgent vliegtuig staan en er dan op blijfen rennen anders val je eraf en dan iets van de Politie heli jatten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...