Arjen Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 E3 2005: Peter Jacksons' King Kong screenshots Ubisoft had een groot deel van haar stand omgetoverd voor haar game op basis van Peter Jackson's King Kong-film. In de film kan je afwisselend spelen met een onderzoeksteam en met King Kong. Het team dat Beyond Good & Evil ontwikkelde, werkt aan Peter Jackson's King Kong en een gelijkenis tussen de twee games lijkt het gebruik van de camera te zijn in het spel. Een render van een oude expeditiecamera op een tripod is namelijk te vinden op de FTP-server van Ubisoft. King Kong is niet het enige beest dat je zal tegenkomen op Skull Island, getuige de T-Rex op de screenshots... Screenshot 1 Screenshot 2 Screenshot 3 Screenshot 4 Bron: Planet.nl ---------------- Deze game lijkt mij zóóóóóóó vet hea.. B) Reageren
Sasuke Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Woooo______w... Deze ga ik mooi kopen als alles meezit. Reageren
Slimm Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Lijkt me wel een toffe game, maar ziet er precies zo uit als turok (zie bijlage). Jammer dat er geen King Kong screen is, ik ben wel beniewd hoe hij eruit ziet. Verder wil ik wel weten hoe de game is zijn werk gaat, vooral als king kong dat gebouw opklimt, als dat trouwens wel voorkomt in de game :unsure: Afwachten dus Reageren
Scott16 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Lijkt me een leuke game te worden. Ik wacht af op verdere informatie. Reageren
.Levi. Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 (bewerkt) Ja dit spel lijkt mij inderdaad heel erg leuk. Een tijdje geleden ben ik 1 van deze screens tegen gekomen. Ik hoop meer info over de dit spel, te gaan ontvangen. Plaatjes zien er tot nu toe wel tof uit, maar het kan beter. Bewerkt: 31 mei 2005 door Levi_16 Reageren
Arjen Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Lijkt me een leuke game te worden.Ik wacht af op verdere informatie. Het is nog een preview, waarschijnlijk zal er niet zo heel veel meer komen dan eerst dit. Reageren
Timotees Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 ziet er leuk uit, alleen voor mij een beetje te donker. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Jemig wat een screens zeg, ze lijken net echt, me neef is een grote van Beyond good en evil let's hope dat deze game net zo goed word als die van BEyond Good en evil Reageren
-R-R- Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Deze game moet ik kopen. Ubisoft maakt vaak goede games, Splinter Cell, Ghost Recon, Rainbowsix en meer. Reageren
Yohan Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Persoonlijk heb ik het niet zo op de games gebaseerd op films, ok er zitten wel coole tussen maare meestal is de game een misser, ik zit meer op de film te wachten.. Maare ik ga deze game wel checken.. , Ubisoft maakt goede games, en een film van Peter Jackson levert natuurlijk mooi game materiaal op... Reageren
Shorty_D Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 woohooow :blink: dude :blink: die screens zijn zeer mooi :blink: het lijken wel screenshots van een film :o Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 :o :blink: umm..... wow... :o :blink: dat ziet er goed uit... lijkt op jurassic park Reageren
-Richard- Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) In de nieuwe PU staat toevallig ook een stukje over dit spel (+ screen) en toen ik dat bekeek dacht ik al van: 'zo, dat lijkt me best een leuk spel. Mooi plaatje ook.' Maar nu ik deze screens heb gezien, weet ik zeker dat ik hem ga kopen. Bewerkt: 26 juni 2005 door GTAspeler Reageren
Arjen Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Screenshot 5 Screenshot 6 Screenshot 8 Screenshot 9 Screenshot 10 Screenshot 11 Screenshot 12 Screenshot 13 Screenshot 14 Screenshot 15 Gloednieuwe screenshots van IGN.com!! Bewerkt: 26 juni 2005 door MClaw Reageren
SWYV Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 heet de spel "King kong"??? wat een stomme naam zeg toen ik dit topic titel zag dacht ik "aah weer iets over stomme grote aap" toen ik bekeek wow dus niet met grote aap te maken maar spel met dino's waarvan ik echt verzot op ben en die spel lijkt wel erg goed op echt zeg :o damn wanneer komt die uit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.