Jump to content

peter jackson's king kong


Arjen

Recommended Posts

E3 2005: Peter Jacksons' King Kong screenshots

Ubisoft had een groot deel van haar stand omgetoverd voor haar game op basis van Peter Jackson's King Kong-film. In de film kan je afwisselend spelen met een onderzoeksteam en met King Kong. Het team dat Beyond Good & Evil ontwikkelde, werkt aan Peter Jackson's King Kong en een gelijkenis tussen de twee games lijkt het gebruik van de camera te zijn in het spel. Een render van een oude expeditiecamera op een tripod is namelijk te vinden op de FTP-server van Ubisoft. King Kong is niet het enige beest dat je zal tegenkomen op Skull Island, getuige de T-Rex op de screenshots...

Screenshot 1

Screenshot 2

Screenshot 3

Screenshot 4

Bron: Planet.nl

----------------

Deze game lijkt mij zóóóóóóó vet hea.. B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mazzeltje

    15

  • -Richard-

    15

  • Arjen

    9

  • San_Andreas_Nigga

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lijkt me wel een toffe game, maar ziet er precies zo uit als turok (zie bijlage).

Jammer dat er geen King Kong screen is, ik ben wel beniewd hoe hij eruit ziet.

Verder wil ik wel weten hoe de game is zijn werk gaat, vooral als king kong dat gebouw opklimt, als dat trouwens wel voorkomt in de game :unsure:

Afwachten dus ;)

post-105-1117573085.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dit spel lijkt mij inderdaad heel erg leuk.

Een tijdje geleden ben ik 1 van deze screens tegen gekomen.

Ik hoop meer info over de dit spel, te gaan ontvangen.

Plaatjes zien er tot nu toe wel tof uit, maar het kan beter. ;)

Bewerkt: door Levi_16
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Persoonlijk heb ik het niet zo op de games gebaseerd op films, ok er zitten wel coole tussen maare meestal is de game een misser, ik zit meer op de film te wachten.. :puh: Maare ik ga deze game wel checken.. :), Ubisoft maakt goede games, en een film van Peter Jackson levert natuurlijk mooi game materiaal op... :D

Link to comment
Delen op andere websites

In de nieuwe PU staat toevallig ook een stukje over dit spel (+ screen) en toen ik dat bekeek dacht ik al van: 'zo, dat lijkt me best een leuk spel. Mooi plaatje ook.' Maar nu ik deze screens heb gezien, weet ik zeker dat ik hem ga kopen.

Bewerkt: door GTAspeler
Link to comment
Delen op andere websites

heet de spel "King kong"??? wat een stomme naam zeg toen ik dit topic titel zag dacht ik "aah weer iets over stomme grote aap"

toen ik bekeek wow dus niet met grote aap te maken maar spel met dino's waarvan ik echt verzot op ben en die spel lijkt wel erg goed op echt zeg :o

damn wanneer komt die uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...