JelleVD Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 hee ik zou graag willen weten hoe ik mn sketchup model is SA krijg JelleVD Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Aller eerst moet je je Sketchup model exporteren als 3ds bestand. Dan open je hem in 3ds max 7 of 8 ( als je dat programma nog niet hebt even googelen ) Dan importeer je hem daar. Dan volge je deze tut: tut En dan deze tut: tut Veel sucses, Rick_Mense Reageren
Upstream Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 http://gta-modding.byethost22.com/forum/in...hp?showtopic=13 Doet het niet. Niet genoeg rechten . Reageren
Bradley H. Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 @Rick mense, als je mensen wilt helpen doe dat dan naar een site waar je je niet moet regristreren, wel zo handig . GTAforum.nl bijvoorbeeld Link Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 @Rick mense, als je mensen wilt helpen doe dat dan naar een site waar je je niet moet regristreren, wel zo handig .GTAforum.nl bijvoorbeeld Link Sorry maar van beide links hoef je niet te registeren hoor. De eerst is van mijn forum, en daar kan je gewoon kijken. En de 2e is van gtaforum.nl ( zegt genoeg ) Reageren
JelleVD Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Bedankt van mij mag er een op Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Hey ik kan nergens een Trial versie vinden van 3ds max 7 weten jullie misschien een site? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 @Ronnie1987 Link @jellevd Geen slotjes vragen. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Bedankt Bradley H. EDIT: Ik kan hem niet downloaden van die site Bewerkt: 13 november 2005 door Ronnie1987 Reageren
TommieguN Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Bedankt Bradley H.EDIT: Ik kan hem niet downloaden van die site Sorry vriend, ik kan maar uploaden met 18 kb per seconden (terwijl ik met ruim 170 kb per seconden kan downloaden, niet gek maar wel vervelend) Download het gewoon van de orginele site, eerst moet je je email doorgeven (een die echt van jezelf is, en nee ze gaan geen gekke dingen doen met je email (zover bij mij nog niet) In je email staat de download link, gebruik deze. 3dsmax8 trial de rest van de gegevens is niet belangrijk, althans daar hoef je niet je eigen naaam etc neer te zetten, de email is wel belangrijk Bewerkt: 14 november 2005 door TommieguN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.