Dizzee Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Mooie tut froop Dit is mijn resultaat Reageren
ACID Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 met welke photoshop moet je dit doen Reageren
The Mafia Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Photoshop Cs zie je ook aan de titel PS is photoshop IR is imageReady Reageren
Froop Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Vanaf ps7 denk ik. Die heeft de basis tools hier voor. Ik weet niet of eht met 6.0 of lager kan, dat meot je uitproberen als je het hebt. Reageren
ACID Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 dus dit is met photoshop cs imageready gemaakt maar hoe doe ik ze dan in overlay ? Reageren
The Mafia Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Nee deze sig is gemaakt in Photoshop Cs en niet in ImageReady Cs Reageren
ACID Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 maar ik heb de try out van photoshop cs kan het daar ook mee ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ik dacht het wel ja, Maar ik heb een vraag als ik die shape over mijn sig haal, en dan op de rechtermuis knop druk zie ik alleen maar andere shapes.. Reageren
The Mafia Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ik dacht het wel ja, Maar ik heb een vraag als ik die shape over mijn sig haal, en dan op de rechtermuis knop druk zie ik alleen maar andere shapes.. Dat heb ik ook erg raar Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ja, dit had ik ook... Je moet gewoon naar het venster paths gaan en dan daar rechtermuisknop doen. Daarbij zal je Make Selection zien staan. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Huh bij die shape he,Ik klik op Rechtermuis knop maar ik krijg die settings niet:S..??! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Huh bij die shape he,Ik klik op Rechtermuis knop maar ik krijg die settings niet:S..??! Als je even een paar berichtjes naar boven gaat lees je dit: Ik dacht het wel ja, Maar ik heb een vraag als ik die shape over mijn sig haal, en dan op de rechtermuis knop druk zie ik alleen maar andere shapes.. Ik dacht het wel ja, Maar ik heb een vraag als ik die shape over mijn sig haal, en dan op de rechtermuis knop druk zie ik alleen maar andere shapes.. Dat heb ik ook erg raar Ja, dit had ik ook... Je moet gewoon naar het venster paths gaan en dan daar rechtermuisknop doen. Daarbij zal je Make Selection zien staan. Kwestie van goed lezen. Reageren
Bezoory Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) mooi hoor >>> Door .Levi.: Volgensmij heb je de Tutorial Regels niet gelezen. Het is namelijk niet de bedoeling om alleen alleen even te zeggen (mooi hoor). Dit word als spam aangezien.<<< Bewerkt: 30 maart 2006 door .Levi. Reageren
totalscream Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Ja, dit had ik ook... Je moet gewoon naar het venster paths gaan en dan daar rechtermuisknop doen. Daarbij zal je Make Selection zien staan. zelf dat lukt bij mij niet :s heb photoshop CS2 EDIT: is met toch gelukt sorry voor het terug ophalen van een oude post! Bewerkt: 3 november 2006 door totalscream Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.