Jump to content

Nieuwe Date

Recommended Posts

Geplaatst:

Om een nieuwe vrienddin te hebben (de vriendin die boven op een dak staat te schieten) moet je je muscles kwijt geraken. Maar ik heb nu volledig muscles en ik moet die kwijtgeraken maar ik weet niet hoe! :?

Help plz...

Ik weet niet of het er iets toe doet maar ik heb het op xbox

Greetz XboxGta

Geplaatst: (bewerkt)

Om je muscle te verminderen moet je heel lang niet eten of saven...

Je zal een berichtje krijgen dat je honger hebt en iets moet gaan eten, dan moet je gewoon niet gaan eten en veel rondlopen, maar je kan ook gewoon wat gaan rondrijden.

Na een tijdje zal je 'Fat' kwijtraken en daarna zal je muscle zeer snel verminderen.

Eerstes :engel::puh:

Bewerkt: door Dizzee

Je muscles kan je kwijtgeraken door veel te rennen, dus stamina kweken.

Of gewoon door niet te eten, je laat je controller liggen en het spel aan en zodra je terugkomt zijn al je muscles weg.

Maar je stamina blijft altijd dat krijg je niet weg door te eten.

EDIT: Dizzee je was me voor, damn.

Bewerkt: door Giorgo

Je kunt ook gaan zwemmen, dan verdwijnt het bij mij ook. Het is ook handig om een hoge sexappea te hebben dan wil ze ook graag sneller. Je kunt je sexappeal verhogen, met kleren, kapsel en een mooie auto!

Veel succes, Ruurd31.. :'D

Derderst :engel: !

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:

Je moet heel de tijd niet eten tot dat je ziet dat het balkje aan het leeg lopen is

en het is ook handig om bij de gym op die fiets heel de tijd te trappelen tot dat je balkje aan het

leeg lopen is en hier nog wat informatie over die (Girlfriend die jij bedoelt)

Helena Wankstein

Omschrijving:

Waar vind ik haar: Je vindt haar soms op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry. Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren en vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het niemandsland van Flint County.

Wanneer is ze thuis: 00.00-02.00 & 08.00-12.00 & 14.00-0.00

Waar wil ze eten: In de bar in Rodeo

Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos

Hoe hard wil ze rijden: Rustig in haar omgeving

Beloning:

15%: Toegang tot wat wapens en een Bandito Car

70%: Sex is mogelijk

100%: Rural Clothes in je warderobe

Geplaatst:

maar Giorgo hoe lang moet je je controler gewoon laten liggen, je xbox aanlaten staan en niets doen?

Thx iedereen

kgaat sebiet gaan proberen ;)

Geplaatst:

Hallo

Ik weet nog een goede oplossing om je muscle kwijt te raken.

Zoek of vind een ambulance, Ga erin zitten en duw op het knopje

voor de ''Vigillante mission''. Zorg dat je dit in een grote stad doet,

waar je veel moet rijden. Je moet gewoon doorgaan, tot level 10 of

hoger. Aanvankelijk ben je veel aan het rijden en verlies je veel muscle.

Zorg ook dat je geen vet hebt, dan gaat de muscle er eerder van af.

Als je genoeg hebt verloren, stap je uit en save je! En klaar :cya:

Geplaatst:

ik heb een andere probleem das die enne die op de dak staat die is er nooit bij mij ik alles wat ik moet hebben duz hoge sexappel maximaal 25% vet en muscle en dat heb ik en se is er nooit hoe kan dat? :?

alvast bedankt

CJ-BARTOSZ :klap:

Geplaatst:
maar Giorgo hoe lang moet je je controler gewoon laten liggen, je xbox aanlaten staan en niets doen?

Thx iedereen

kgaat sebiet gaan proberen ;)

Sorry was het even vergeten.

Je laat c.j. gewoon ergens staan buiten bv. op een dak van een huis ofzo en ga gewoon iets doen, vergeet je xbox of ps2 even maar laat hem aanstaan na een 2-3 uurtjes is er al aardig wat weg.

Bijna de hele meter, maar als je het té lang gaat liggen gaat er gewoon leven af dus neem om de tijd eens een kijkje.

Geplaatst:
ik heb een andere probleem das die enne die op de dak staat die is er nooit bij mij ik alles wat ik moet hebben duz hoge sexappel maximaal 25% vet en muscle en dat heb ik en se is er nooit hoe kan dat? :?

alvast bedankt

Gewoon vaak kijken, en wel op de goede plek kijken. Veel verschillende tijden kan ook nog wel eens helpen. En ze is te herkenen aan het driehoekje boven zich.

Er zijn ook nog andere vriendinnen, kijk eens of die er ook zijn bij jou. Je vind ze:

- Helena is te vinden op de schietshop in Blueberry (Los Santos).

- Michelle Cannes vind je af en toe in de rijschool in San Fierro.

- Katie Zahn vind je op de glofbaan in San Fierro.

- Barbara Schternvart ze staat meestal op het pakeerterrein van het politiebureau in El Quebrados in de Dessert.

Je kunt ze herhennen met een blauwe pijl boven hun hoofd.

Meer informatie over vrienden kijk hier (klik).

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Er zijn ook nog andere vriendinnen, kijk eens of die er ook zijn bij jou. Je vind ze:

- Helena is te vinden op de schietshop in Blueberry (Los Santos).

- Michelle Cannes vind je af en toe in de rijschool in San Fierro.

- Katie Zahn vind je op de glofbaan in San Fierro.

- Barbara Schternvart ze staat meestal op het pakeerterrein van het politiebureau in El Quebrados in de Dessert.

Je kunt ze herhennen met een blauwe pijl boven hun hoofd.

Meer informatie over vrienden kijk hier (klik).

ik heb pas 12% uit gespeeld duz ik kan niet met iedereen date duz maar wel bedankt

CJ-BARTOSZ 8)

Geplaatst:

alvast bedankt

dan moet je op een andere tijd komen... Ze zijn er altijd van een bepaalde tijd tot een andere tijd dus je moet er gewoon wat gaan rond crousen enzo dan kom je haar automatich tegen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...