Hutenmah414 Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Hey alemaal, Ik heb SA uitgespeeld Maar er staat bij stats dat ik maar 70 % heb uitgespeeld ????? Reageren
Upstream Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Je hebt 2 dingen. 1. Storyline, dus de verhaallijn. 2. 100%, dus inclusief de colactable en nog wat overige jobs, hier te vinden. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Moet je ook bijvoorbeeld alle oesters gevonden hebben om het spel 100 % uigespeeld te hebben? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) Hej, Jij hebt waarschijnlijk alleen de store-line en wat andere dingen uitgespeeld. Je mist waarschijnlijk nog 30%, dat kun je opvullen door alle Odd-Jobs te doen en alle huizen kopen. Hier (klik) vind je alles wat je moet doen om de 100% te halen. Een paar dingen die veel vergeten: Mount Chilliad Challenge (op de top van de Mount Chilliad staat een Moutainbike en stap daarop). De Gyms, je moet alle technieken (hebben gekent) kennen. Dus van iedere Gym de "master" hebben verslagen. Veel succes ermee, Ruurd31.. :'D *Edit: Ja de oysters moet je ook vinden, de Tag-sprays en de Photo-obs moet je ook hebben gevonden. Kijk maar eens in de 100% cheklist (link hierboven). Daar staat alles wat je moet hebben voor de 100%, ook de store-line is noodzakelijk en de overige dingen. Je vind er alles . Bewerkt: 15 november 2005 door ruurd31 Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ah ok, dan staat er mij nog veel werk te wachten voor ik het spel definitief heb uitgespeeld. Dan heeft teminste nog nog nut dat ik SA speel Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) Ohja vergeet inport/export niet, met dat schoolbord. Dat is heel veel werk om 30 auto's te zoeken. Na de missie Customs Fast Track van Wang Cars kun je gaan inporteren. Veel succes, Ruurd31.. :'D , het halen van 100% gaat best snel. Want als je alle huizen opkoopt heb je ongeveer 10-12% erbij! Bewerkt: 15 november 2005 door ruurd31 Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ohja vergeet inport/export niet, met dat schoolbord. Dat is heel veel werk om 30 auto's te zoeken.Na de missie Customs Fast Track van Wang Cars kun je gaan inporteren. Veel succes, Ruurd31.. :'D , het halen van 100% gaat best snel. Want als je alle huizen opkoopt heb je ongeveer 10-12% erbij! ick moet nog een huis maar die kan ik niet vinden heb al overal gezocht ik heb op die wiki of so iets ook al gekeken maar ik kan hem niet vinden Reageren
Gunslinger Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 ick moet nog een huis maar die kan ik niet vinden heb al overal gezocht ik heb op die wiki of so iets ook al gekeken maar ik kan hem niet vinden Kijk eens op je ingame map. Een diskette geeft een gekocht huis aan, waar je in kunt saven. Een rood huisje geeft een huis aan dat je nog niet kunt kopen. Een groen huisje geeft een huis aan dat je nog kunt kopen. Je moet dus zoeken naar een groen huisje op je map. Reageren
steef1 Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ohja vergeet inport/export niet, met dat schoolbord. Dat is heel veel werk om 30 auto's te zoeken. ik ben nu bezig met die auto's te zoeken. Ik ben alleen een staffort aan het zoeken weet mischien iemand waar die staat? ltr steef Reageren
Damos Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Kijk even op wikigta ofzo (weet niet of dit mocht) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Het staat nog niet in de Walktough van WikiGTA. Maar ik weet wel een site waar een kaartje staat met alle auto's van inport/export. Waar je ze kan vinden. Kaart: Ruurd31.. :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.