Giorgo Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 (bewerkt) Hier komt een tut van mij voor neon onder een auto te zetten. Dit is een zeer gemakkelijke tut en alles is duidelijk uitgelegd. !! Maar ik heb een zwarte achtergrond genomen maar doe dat niet !!!! Deze tut is gemaakt door Giorgo. Evanescent lettertype. Deze tut mag niet worden overgenomen zonder toestemming van Giorgo. Dit is mijn resultat( heb ik maar op 2 minuten gedaan). Bewerkt: 17 november 2005 door Giorgo Reageren
Froop Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Wel leuk, maar het resultaat is niet mooi afgewerkt. Het neon zit zelfs op de auto. heb ik maar op 2 minuten gedaan Misschien dat je er wat langer over moet doen. Voor de rest nice tut. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Erg mooie tut, ik zocht dit altijd eens, maar het is handiger om het effect Neon te gebruiken, waardoor de Neon Glow echter gaat lijken Reageren
bjorn13 Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 (bewerkt) Ik wist dit wel al lang, maar toch handig voor de mensen die minder goed zijn in [iR]. Hier een voorbeeld PS: let niet op die sig IK was toen ook nog een ultra n00b . Bewerkt: 17 november 2005 door bjorn13 Reageren
Froop Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Misschien een ideetje. Als je niet recht kan brushen, zet de neon layer onder die van de auto. Ga dan naar de blending options en ga naar outer glow. Zie bijlage: Reageren
Achille Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 (bewerkt) Ik vind dit niet echt een nette tut je hebt gwn wat gekrast... Je kan beter een nette tut maken want dit result vind ik Niet mooi.. Die van Bjorn is trouwends nice Bewerkt: 17 november 2005 door Achille Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Ik weet hoe ik het echter kan maken. Dat het echt lijkt. Ik zal er nu even een tutorial over maken. Reageren
Mpp Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Wel leuk, maar het resultaat is niet mooi afgewerkt.Het neon zit zelfs op de auto. heb ik maar op 2 minuten gedaan Misschien dat je er wat langer over moet doen. Voor de rest nice tut. ja inderdaat als je er iets langer over had gedaan zouw ik zeze tut wel volgen maar ook omdat ik geen tijd heb Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik weet hoe ik het echter kan maken. Dat het echt lijkt. Ik zal er nu even een tutorial over maken. Matiscus, mag ik deze tut changen naar jouw tut ? Dus ik maak de tut met plaatjes enz.. en schrijf er jouw rechten bij o.a. idee door Matiscus... Akkoord of niet akkoord ? Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Deze tut blijft zoals hij is, weet hij het beter, dan maakt hij gewoon een nieuw topic aan (dus een nieuwe tut). Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik heb allang geleden die getypt. gebruik even de zoekfunctie. En je vind hem wel. Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Deze tut blijft zoals hij is, weet hij het beter, dan maakt hij gewoon een nieuw topic aan (dus een nieuwe tut). Levi ik begrijp niet erg wat je beodlt met ''hij''. Matiscus, ik heb idd je tut allang gezien maar die is erg onduidelijk. Niet persoonlijk bedoeld. >>> Door .Levi.: Ik bedoel Matiscus natuurlijk.<<< @ Levi, natuurlijk dom van me . Thx. Bewerkt: 19 december 2005 door Giorgo Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Duidelijker krijg ik hem echt niet. Het is een tut voor die gene dien al een beetje ervaring hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.