Eclipse Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 Heb je een heel goed idee dat je graag als mod terug zou zien in GTA? Vraag het hier aan en misschien is een modder zo aardig om deze voor je te maken. Dit is niet het topic voor mods die reeds bestaan maar die je niet kunt vinden, daarvoor is het ''ik zoek een mod!'' topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 (bewerkt) ik ben nogal gek van de cubans in vice city, dit leek me wel leuk, alleen weet ik niet of het ook kan.... :rolleyes: -mij lijkt het wel leuk als je in litle havana een soort bedrijf hebt waar de cuban hermes wordt gemaakt voor de Cubans. -of dat je zelf bij een gang kan horen bevoorbeeld de cubans Bewerkt: 12 augustus 2004 door joep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 ik kan met textures wel iets omtoveren tot een bedrijf...bijv prinitworks of sunshine auto's en dat je zelf bij een gang kan komen dat weet ik niet hoe dat moet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 (bewerkt) dat huis in little havana waar je toen die tank van het leger in moest zetten is ook wel een goede plaats Bewerkt: 12 augustus 2004 door joep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 dat huis in little havana waar je toen die tank van het leger in moest zetten is ook wel een goede plaats dat klopt maar die is best moeilijk te vinden in VC TXD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 (bewerkt) ojaa maar het lijkt me wel ruig Bewerkt: 12 augustus 2004 door joep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 ikke zal eens kijken...maar ik moet wel eerst nog wat andere dingen doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 Het gebouw tegenover die tank-garage, is waarschijnlijk makkelijker te modden omdat daar al een poster op de muur hangt ( iets van FUDGE) Texture file: littlehab2.txd Die tankgarage zelf is getextured met: lithablk9.txd Maar ik vermoed dat die erg lastig te modden met alleen texture aanpassingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 als je al andere textures erinzet en een cuban hermes erin dan lijkt het al heel ergens op he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 Klopt, we laten ons verassen door je creativiteit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Klopt, we laten ons verassen door je creativiteit maar ik maak eerst die politiewagen af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 ik verheug me er al op... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 het gebouw zal idd erg moeilijk zijn aangezien het overal hetzelfde is en dus één texture is voor de muren die constant herhaald word,je kan dus geen grote tekening erop zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 14 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 maar dan zet ik op de poster toch gewoon wat en maakt ik voor de hele muur wel een vette texture Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 hier dan kan iemand een chevrolet camaro maken (kijk bij chevrolet camar topic ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.