Jump to content

Wat vond jij het moeilijkst om uit te spelen?

wat vond jij t moeilijkst om uit te spelen?  

27 leden hebben gestemd

1. 1. wat vond jij t moeilijkst om uit te spelen?

• GTA: San Andreas
      18
    • GTA: Vice City
      0
    • GTA: III
      7

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind San Andreas moeilijk om uit te spelen, er zijn namelijk veel meer sub-missies.

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:

VC vond ik erg makkelijk ookal heb ik de laatste missie (keep your friends close) niet uitgespeeld

gta3 daar ben ik noggeeneens op de helft (bomb da base 2 ofzoiets daar ben ik niet ver dus)

gta saik ben nog maar in ls maar tog vindt ik wel dat er moilijke missies inzitten zoals just bussines

Geplaatst:

Gta 3 de missies bij de mfia en als je terug gaat dan schiten ze meteen op je :bonk:

Maar SA blijft het moeilijktste

Geplaatst:

ik vind gta San Andreas het moeilijkst om uit te spelen. gta 3 heb ik niet. Vice City had een vriend van me al, dus daar heb ik het een beetje van geleerd. daarom was Vice City wel wat makkelijker. gta San Andreas duurde erg lang en er zitten wel wat moeilijke missies bij. (vooral op het eind)

Geplaatst:

San Andreas !!

Was Erg moeilijk Vooral End Of The Line Missie

ik Heb Gta III En Vice City met gemak uitgespeeld en SA ook 3 x

Geplaatst:

GTA SA is de eerste gta game die ik in mijn bezit heb, en om het nou moeilijk te noemen? nee. In vergelijking met andere games als halo 1/2 op legendary en ninja gaiden stelt de moeilijkheidsgraad niet bar veel voor

Geplaatst:

Van de verhaal lijnen vond ik GTA III het moeilijkst om uit te spelen.

Ik heb trouwens nog nooit 100 % gehaald met een GTA spel.

Wel 98 % ongeveer met GTA Vice City.

Geplaatst:

:schater: gta sa moelijkste om uit te spelen. de missies gaan nog wel maar de sub missies zijn moeilijk. alle scholen om goud te halen zijn ook moeilijk. vooral de vliegschool.

8)8)8)

Ik heb gekozen voor GTA 3, GTA vice city is gemakkelijk, misschien zelfs te gemakkelijk, sa is al wat moeilijker, en GTA 3 vind ik het moeilijkst. ook al zijn de GTA spelletjes nu ook weer niet zo heel moeilijk!!!

gta-freak2 :cya:

Bewerkt: door gta-freak2

Ik vond GTA 3 zeer moeilijk om uit te spelen, met een paar missies had ik daar toch wel wat problemen...

Ik moest zelfs iemand een missie voor mij laten doen. :bonk::D

Vice city was over het algemeen dan wel makkelijk, op een paar missies na..

GTA San Andreas is gewoon doodsimpel, imo :schater:

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Ik vond de Mt Chilliad Challenges het moeilijkst en de NRG-500. Al hoewel ik wel 1x de verhaalijn en 1x de 100% heb gehaald. Zonder de aanvraag te gebruikt ;) .

Alhoewel ik GTA III en VC niet heb, lijkt me het wel leuk.

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

Ik vond het moeilijkste van GTA:SA, de eerste keer dat ik de Zero missies deed.

En de Nrg challenge.

Wat ik lang vond duren waren de oysters. Was ik bijna klaar liep mn spel vast :cab:

Maarja nu 100% (2x al) dus ik ben blij :)

Halleee , Evildirk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...