Jump to content

Havana outfit


RonaldVC

Recommended Posts

Hoe krijg ik in godsnaam die havana outfit :? , ik heb vanalles geprobeerd maar ik kan er gewoon niet bij!!

Is dit een fout in 't spel ofzo?

BTW, ik heb met de zoekfunctie gezocht maar heb geen antwoord gevonden... Wieweet, misschien weet iemand 't.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een bug in het spel, ikzelf heb het ook al honderden keren proberen pakken maar het lukte me ook gewoon niet. Hoe je het kan verhelpen, weet ik niet. :?

Ik zou het ook wel eens willen weten...

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 't trouwens net geprobeerd om met een motor die winkel in te rijden, ging hard op m'n bek en viel daarna door de grond!!! Even later werd ik terug gespawnd voor de winkel met de helft van m'n armor weg.....

HEt lijkt erop alsof daar een grote bug is. Zeer vaag......

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een bug in het spel, ikzelf heb het ook al honderden keren proberen pakken maar het lukte me ook gewoon niet. Hoe je het kan verhelpen, weet ik niet. :?

Ik zou het ook wel eens willen weten...

Jullie hebben gelijk. Dit heb ik ook al meegemaakt. Het is een bug. Ik ben ook al velen malen naar de winkel gereden om de Havana-outfit te krijgen, maar je kunt er echt niet bij wat je ook probeert. Misscien is deze en vele andere bugs te verhelpen met een patch. Ik weet alleen niet waar je die (misschien) kunt downloaden.

Ciao

Juice

Bewerkt: door Juice
Link to comment
Delen op andere websites

nou volgens bij gaat ide outvit weg als je teveel van die gangdood,, op xbox dan.. bij mij licht ie er nog,, maar bij een anderen save game waar ik alle rampages mee heb gedaan en ongeveer 120 cubens heb vermoord is ie weg..

Link to comment
Delen op andere websites

Het is te verhelpen door deze manier

Door het Cop-outfit eerder te verkrijgen dan het Havana outfit zal het havanaoutfit gewoon beschikbaar zijn, ook na de 100%.

Je krijgt het cop-outfit echter na twee missies, na Copland, maar ook na No Escape?, welke het precies is weet ik niet, maar ik adviseer je om ze allebei eerst te doen alvorens aan Two Bit Hit te beginnen. Als je hem dan ge-unlocked hebt zal hij niet ineens links in de winkel zijn, maar nog gewoon in de deuropening. Ik hoop dat het probleem hiermee verholpen is, hoewel je waarschijnlijk wél eerst opnieuw zal moeten beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik heb geen zin om weeeeer opnieuw te beginnen, na drie keer vindt ik dat wel genoeg eigenlijk.. Bovendien is 't ook niet zoow belangrijk.

Mocht ik nog eens keer overnieuw beginnen zal ik 't op die manier doen, thanx :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft 't iig niet opgelost. Als ik die patch nog een keer draai zegt ie dat ie niks hoeft te updaten..

Heeft iemand misschien een 100% savegame waar die outfit nog wel in zit?

btw ff offtopic; ik denk trouwens dat die outfit van Karate Kid is afgeleid. Heb geen foto maar Daniel San liep toch ook altijd met een hoofddoek en shirt zonder mouwtjes, als ik 't goed herinner..

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft 't iig niet opgelost. Als ik die patch nog een keer draai zegt ie dat ie niks hoeft te updaten..

Heeft iemand misschien een 100% savegame waar die outfit nog wel in zit?

btw ff offtopic; ik denk trouwens dat die outfit van Karate Kid is afgeleid. Heb geen foto maar Daniel San liep toch ook altijd met een hoofddoek en shirt zonder mouwtjes, als ik 't goed herinner..

Ik heb wel een savegame met die outvit die goed is, maar ik gebruik de mod spaceeinstein all in one mod dus als ik je die geef en laad krijg je een unhandled exception error in het spel :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een savegame met die outvit die goed is, maar ik gebruik de mod spaceeinstein all in one mod dus als ik je die geef en laad krijg je een unhandled exception error in het spel :bier:

Tja, dat schiet ook niet echt op..

Iemand anders misschien, zonder mods?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...