The Mafia Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) In deze tut leer je hoe je de velgen van auto`s kan lijken of de auto rijd. Stap 1. Neem een auto plaatje ga rond de velg zoals ik het heb gedaan. Stap 2. Ga naar filter>Blur>Radial Blur en neem deze instellingen over. Dit was het. Bewerkt: 24 november 2005 door The Mafia Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Show je ook nog het resultaat? Ik ga hem zo proberen heb op deze PC geen photoshop. Edit me post. GizmO [EDIT] Ik vind het niet erg lijken. Resultaat: GizmO Bewerkt: 24 november 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Horen ze te draaien? nee ik vind het ook niet echte lijk die wielen lijken meer alsof de auto rijd. Reageren
The Mafia Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Dat bedoelde ik ook. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Hmm beetje overbodig om hier een tut over te maken. Hij is ook erg kort. Maar miss heb je het ooit in je leven nodig. GizmO :bier; Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Goed gevonden. Zocht er al een hele tijd achter. Bewerkt: 20 december 2005 door Matiscus Reageren
Think Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Leuke tut. Maar nu zou je nog een effect moeten hebben dat het lijkt dat je hele auto aan het rijden is want nu is het precies ofdat alleen de velgen. Dit combineren met jouw tut zou perfect moeten zijn. Bewerkt: 14 april 2006 door Think Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Dat kan ook nl. door middel van: Filter > Stylize > Wind dan kan je de wind naar jou wens instellen Reageren
.Antonio Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 kort maar krachtig Mooie tut Reageren
M4X Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Als ik naar Gizmo's eindresultaat hier boven kijk zie ik dat de wielen niet echt draaien. Het helpt als je nog een paar keer Control+F drukt (dit is nog een keer de laatstgebruikte filter gebruiken). Voor de rest vind ik het prima gevonden, een mooie korte tut. Origineel Reageren
flyzen Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Als ik naar Gizmo's eindresultaat hier boven kijk zie ik dat de wielen niet echt draaien. Het helpt als je nog een paar keer Control+F drukt (dit is nog een keer de laatstgebruikte filter gebruiken). Voor de rest vind ik het prima gevonden, een mooie korte tut. Origineel of je kan ook een 'motion blur' nog toevoegen (filter->blur->motion blur) angle op 0° graden zetten, en distance tussen 1 en 20 pixels Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 (bewerkt) Als ik naar Gizmo\'s eindresultaat hier boven kijk zie ik dat de wielen niet echt draaien. Het helpt als je nog een paar keer Control+F drukt (dit is nog een keer de laatstgebruikte filter gebruiken). Voor de rest vind ik het prima gevonden, een mooie korte tut. Origineel Alleen de voorwiel meot nog... Maar straks post ik wel mijn resultaat. Ik heb het maar gedaan bij een prachtige Mercedes-Benz S65 AMG! Bewerkt: 31 december 2008 door GTA Haas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.