Jump to content

Geen geld voor GFX programmas? dit lost het waarschijnlijk wel op voor je

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie de trial van cs2 heeft gedownload maar nog niet geinstalleerd moet me even toevoegen op msn,ik denk dat je wel weet waarom,zo niet voeg me dan ook maar toe....

(at)=@

(dot)= .

E-Mail adres verwijderd door Mazzeltje!

Geplaatst:
Wie de trial van cs2 heeft gedownload maar nog niet geinstalleerd moet me even toevoegen op msn,ik denk dat je wel weet waarom,zo niet voeg me dan ook maar toe....

(at)=@

(dot)= .

heb je het over illegale warez is het niet toegestaan bekijk het forum

@gizmo

thanks _O_

Geplaatst:

Heb ik gezegd dat ik het daar over heb? nee dus su please....

en wtf,het is mijn e-mail adress dus als ik SPAM binnen krijg is het mijn eigen schuld...Heb je er last van? nee dus ook su.

Geplaatst: (bewerkt)

Iedreen hoort zich aan de regels te houden!

Uit de Regels:

Gedrags-regels:

[b]Ongewenst gedrag[/b]

Posten van email-addressen.

Haal je emailadres dus s.v.p uit je bericht....

Back ontopic...

Mazzeltje: Ik heb het al gedaan. :klap:

Vergeet ook die quote van -supremecars- niet. ;)

Mazzeltje: Ik heb die ook verwijderd. Ik had hem idd niet gezien.

Bewerkt: door Mazzeltje
Geplaatst:
@virus: Wat betekend 'su' :? . En Regels zijn regels en daar dient iedereen zich aantehouden, dus ook jij! :sigaar: .

su is een kortere en iets netere versie van stfu (Shut The F*ck Up)

;)

GizmO :bier:

Geplaatst:

JESUS! ZOMFG, wie zegt dat ik het over warez had dan? heb je bewijs neej verdomme ga mij hier niet zo maar veroordelen voor iets k? ty and now STFU

Geplaatst:
JESUS! ZOMFG, wie zegt dat ik het over warez had dan? heb je bewijs neej verdomme ga mij hier niet zo maar veroordelen voor iets k? ty and now STFU

Even kijken, het gaat over "geen geld voor gfx programma's". Jij post iets over "je weet wel wat" en "cs2 trail nog niet ge instaleert" met een beetje denkwerk kom je er wel achter dat het over warez gaat. Waar anders over, en waarom doe je er dan zo geheimzinnig over. :ch:

Geplaatst: (bewerkt)

Even kijken, het gaat over "geen geld voor gfx programma's". Jij post iets over "je weet wel wat" en "cs2 trail nog niet ge instaleert" met een beetje denkwerk kom je er wel achter dat het over warez gaat. Waar anders over, en waarom doe je er dan zo geheimzinnig over. :ch:

ZOMG het gaat er om dat je niet zegt...\

IK HEB WEL EEN CS2 CD KEY GENERATOR VOEG ME MAAR TOE.

BTW.

Maffia je forum is gereport aan IF. doei dukes of hazard.

@supremecars: nee jij niet.

Bewerkt: door .Virus.
Geplaatst:
bedoel je nu mij :-( ? virus?

Nee, alle programma's die je daar laat zien zijn 100% legaal. En een goede vervanger voor photoshop, Virus moest er weer eens zo nodig doorheen komen met zijn warez gedoe. Terwijl hij best weet dat daar niet over gepraat wordt hier. :D

Oke, einde discussie voordat het topic wordt gesloten ;) .

Geplaatst:

oh ok nee ik bedoelde er niks mee or

kwou aleen mensen helpen die er geen geld voor handen en wat ze er voor de rest mee doen is aan hun.

kben blij dat je niet boos op me bent virus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...