Thabit Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) Door Thabit Wat doen we? Jij kan een demo aanvragen, en wij zoeken die op. We zullen dan een link geven om de demo te downloaden Het kán zijn dat de demo niet te vinden is, pech dan! Alleen het team mag demo's geven! Team Thabit gtaboy107 -Niels- vice REGELS - 1 aanvraag per week Hoe aan te vragen? Via een post in dit topic, met dit erin: [b]Welke demo:[/b] Gewoonweg een simpele service. Wil je meehelpen? PB me. Battlefield 2 Demo door Thabit King Kong demo door Thabit Age of Empires III demo door gtaboy107 Battlefield 2 Demo door Thabit Call of Duty 2 demo door Thabit Rollercoaster Tycoon 3 demo door gtaboy107 GTA2 Demo door Thabit NFS: Underground 2 door -Niels- Bewerkt: 15 januari 2006 door Thabit Reageren
Eli R Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Sorry, maar, je zou veel beter de link www.gamershell.com kunnen geven, daar staan alle demos de dag dat ze uitkomen op. Reageren
Wesley Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Leuke Topic hoor! Mijn lijstje: Welke demo: Battlefield 2 Reageren
Thabit Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Aanvraag voltooid, download de Battlefield 2 Demo hier. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Welke demo: Tony Hawks American Wasteland Reageren
Thabit Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Welke demo: Tony Hawks American Wasteland Volgens mij is hier geen demo over. Ik kan niks vinden. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Demo: Peter Jacksons King Kong Reageren
Thabit Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Aanvraag voltooid. Download de demo van King Kong hier. Bewerkt: 28 november 2005 door Thabit Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Demo: Def Jam FY Reageren
Eli R Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Demo: Tombraider 2 Demo: Resident Evil 1 Reageren
Thabit Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Demo: Def Jam FY Zoek die zelf maar. Ik ga geen 2 demo's voor jou zoeken in nog geen half uur. En je hebt trouwens ook niet het 'lijstje' gekopieerd! Bewerkt: 28 november 2005 door Thabit Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Demo: Def Jam FY Zoek die zelf maar. Ik ga geen 2 demo's voor jou zoeken in nog geen half uur. En je hebt trouwens ook niet het 'lijstje' gekopieerd! Oh, sorry hoor, ben je nu boos Reageren
Achille Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Lol , 1 aanvraag per week.. Wel nutteloos topic eigenlijk.. Je kan beter gewoon naar Google gaan en dan Naam van het spel en dan Demo.. Bv.: Need For Speed Most Wanted Demo of Need For Speed Most Wanted Download Demo ofzo.. hier hoef je echt geen topic van te maken.. Maja.. Suc6 @General Lee: Ja ben het ook met mezelf eens Bewerkt: 28 november 2005 door Achille Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Lol , 1 aanvraag per week..Wel nutteloos topic eigenlijk.. Je kan beter gewoon naar Google gaan en dan Naam van het spel en dan Demo.. Bv.: Need For Speed Most Wanted Demo of Need For Speed Most Wanted Download Demo ofzo.. hier hoef je echt geen topic van te maken.. Maja.. Suc6 Yep, ik ben het eigenlijk wel met Achille eens. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) wrom zoek jij ze op??en je mag in dit topic ook maar een keer in de week er om vragen ? , hier iets waar de mensen denk ik iets meer aan hebben, klik hier voor een site waar zo een beetje alle demo opstaan die er bestaan ff tip, doe control+f en tik de naam van de demo in (dat van ctrl + was al lang bekent ik weet, maar meschien zijn er toch nog een paar mensen die het niet weten) Bewerkt: 28 november 2005 door Mr. Vriecetti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.