Ferre Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Bedankt! Ik moet nog oefenen met een sig. maken, dus dit is heel erg handig! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Handige tut, maar ik kwam er niet helemaal uit, evenals een 3 pixelstroke maken, maar dit is mijn resultaat: Bewerkt: 1 januari 2006 door Big Bear Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Waar is je render gebleven? Volgens mij is er iets fout gegaan. Reageren
Upstream Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Handige tut, maar ik kwam er niet helemaal uit, evenals een 3 pixelstroke maken, maar dit is mijn resultaat: Moet je je render niet voor dat blur gedeelte zetten? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Heel handig,heb ook zoiets gedaan,zie me sig maar Reageren
Lets^Freak^Out Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 ook is geprobeerd! allereerste gelukte sig Ik kan alleen geen tekst in sig zetten, hoe moet dat? Ben wel een stap overgeslaan vind het nog niet goed maar toch al beter als mijn andere Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 [@ Lets^Freak^Out] Tekst kun je in je Sig zetten met behulp van de Type Tool. Je hebt dan een aantal verschillende Type Tools, maar de meest gebruikte is de Horizontal Type Tool. Hier nog een screen: Reageren
Lets^Freak^Out Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik heb dat geprobeerd maar ik kan mijn tekst niet typen ik ben echt niet normaal e :$ Reageren
-Roy- Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Dan is je lettertype waarschijnlijk te groot voor het tekstvakje. Maak het vakje groter of verklein het lettertype en het zou moeten werken. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Heb me zonet Photoshop aangeschaft Een leuk programma, maar ik kan er niet echt aan uit, zelfs met die handige tut van Froop hier Kan er misschien iemand nog een paar leuke tips geven voor te brushen want dat lukt ook helemaal niet ! Edit : Blending Modes, layers ? Dit is wat ik ervan gebakken heb..... Lijk het hier wat op ? Bewerkt: 23 juni 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
Froop Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Het is niet echt goed uit te leggen, je moet gewoon de feeling krijgen, die komt na een tijdje. Brush gewoon afwisselend zwart op wit, op verschillende layers en met verschillende blending modes. Experimenteren is de sleutel tot succes. Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Je moet de brushes klikken, niet slepen . Dan is hij mooier. Probeer ook andere brushes te gebruiken. Op Deviantart vind je er goede. Speel ook een beetje met je opacity. Greetz Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ok, die Brushes zijn moei gelukt, vind ik toch Maar hoe open ik die layer (zon singnature zoal in het voorbeeld ? ) Reageren
SummerBase Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Gebruik Ctrl + shift + n. Wil je dat ik nog meer uitleg moet geven voer photoshop ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.