Colleke1 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Hoii mede Gta Users Ik ben pas geleden naar New York geweest en daar lag gta natuurlijk al in de winkel en daarbij ook de psp ik heb het gekocht en ik kan muziek erop zetten er staat Costum Tracks: Unavaible mijn vraag is hoe je er muziek op zet ik heb het een en het ander al over gehoord maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen met de USA versie die anders is (denk ik) Reageren
Crifox Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Je moet een programma downloaden waarmee je je muziek kan converteren in een file die compatible is met de game. Je kan het programma hier downloaden. Als je nog meer informatie wilt kan je hier een artikel op IGN.com vinden. Ik wens je veel succes en als het niet lukt... Vragen staat vrij >>> Door Dizzee: Moved naar GTA Liberty City Stories Media <<< Bewerkt: 1 december 2005 door Dizzee Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Dit is natuurlijk jammer, omdat dit mb leent van je Memorystick... Maar je dient inderdaad Rockstar Custom Soundtrack te downloaden. Weet iemand trouwens of je de radio-liedjes van VC er ook op kan zetten? Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Als je het artikel van IGN goed doorleest staat er dat je alleen maar orginele CD's kan ''uploaden''. Dus als jij die CD van Vice City orgineel hebt kan het wel en anders niet.. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Als je het artikel van IGN goed doorleest staat er dat je alleen maar orginele CD's kan ''uploaden''. Dus als jij die CD van Vice City orgineel hebt kan het wel en anders niet.. bedoel je de Vice City CD? Of een Radio-station CD? Ik heb de VC-game cd officieel en ik heb 2 Radio-stations CD's.. Ik wilde eigenlijk de hele box, maar die is zo duur. heb er daarom 2 gekocht voor 5,-. Reageren
VforV Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Dan zou het moeten gaan met die audio-cd's. Reageren
killerfist Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) kan je het niet van je pc zo op je psp zetten??? Bewerkt: 9 december 2005 door killerfist Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Volgens mij wel. En als dat niet kan, moet je de muziek eerst op cd branden en dan van voor af aan beginnen. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 De muziek bestanden worden in gta.-bestand gemaakt dus je kunt ze alleen wie dat programma Reageren
Matiscus Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Good to know Ik heb ook net PSP met gta LCS. Ik vind het wel niet veel veranderd van gta3. Maarkom. Maakt me niet uit . Ik heb het programma gedownload. Maar hoe krijg je dit in godsnaam op je PSP? Bewerkt: 17 december 2005 door Matiscus Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Met een snoertje en door je PSP op USB-stand te zetten. Reageren
Warrior Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ik snap het nog niet helemaal kijk ik wil bijvoorbeeld g-unit-stunt 101 uit de map muziek op mijn psp in gta LCS krijgen graag simpele uitleg!! iik ken niet al die comp taal en mijn engels is ook niet al te best Reageren
VforV Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ik snap het nog niet helemaal kijk ik wil bijvoorbeeld g-unit-stunt 101 uit de map muziek op mijn psp in gta LCS krijgen graag simpele uitleg!! iik ken niet al die comp taal en mijn engels is ook niet al te best Dat kan niet. Je MOET helaas "Rocksatar Custom Tracks" downloaden, het programma openen, je PSP via USB aansluiten, een audiocd in het cd-romstation stoppen, een nummer kiezen en op het PSP fotootje klikken. Het gekozen nummer wordt dan geconverteerd zodat het in LCS past. Daarna kan je nog meer nummers kiezen (tenzij je MemoryStick vol staat). Om deze te beluisteren in LCS moet je op de START knop van je PSP duwen, naar 'audio' gaan, daar zie je dat 'Custom Tracks' af staat. Zet het aan (nu staan de radiostations af). Ik hoop dat je nu verder kan. Ik vind het wel niet slim, de PSP ondersteunt MP3, waarom heeft R* daar geen gebruik van gemaakt? Dan kon je zoals jij wou een liedje dat op je PSP staat afspelen in MP3. Reageren
Warrior Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 ik dacht dat ik gewoon mijn ge********* nummers er op kon zetten moet ik eerst weer het album kopen Reageren
VforV Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 ik dacht dat ik gewoon mijn ge********* nummers er op kon zetten moet ik eerst weer het album kopen Je moet het niet kopen, met een k***e[/font]cd lukt het ook, dus waarschijnlijk ook als je je nummers van op je pc brandt op een schijfje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.