Samurai Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Deze missie lukt me maar niet, de auto ontploft steeds. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Dit vond ik de moeilijkste missie tot nu toe. Zoals ik in de WT zei, zorg dat je makkelijk heen en weer kan rijden door de auto's weg te duwen. Als je klem komt te zitten, heeft het meestal weinig zin om door te gaan, tenzij je niet beschoten wordt. Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ze beginnen pas te schieten als je de eerste dood rijdt. Dus heb ik mij eerst goed gepositioneerd zodat ik er al redelijk veel mee had de eerste keer . Daarna zullen er paar op straat rennen. Dan heb ik me daar eerst op gefocused en die eerst gedaan. Daarna heb ik de rest één voor één doodgereden. Je rijdt er één dood en daarna rij je achteruit en dan hop naar de volgende. Reageren
Samurai Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Moet ik dan gewoon stoppen en dan verder rijden?Een voor een?? Bewerkt: 4 december 2005 door Samurai Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Nee, je rijdt er één omver en dan rij je terug achteruit. Als je een eindje verwijdert bent van ze, zullen ze niet op je schieten. Daarna ga je gewoon naar een volgende en doe je hetzelfde. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 en bestuur de auto pas als je in de buurtbent he . Reageren
Samurai Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Ik heb alle mannetjes omvergereden, de damage balkje is ongeveer 3/4 gevuld, er zijn nog twee stippen op de radar, maar ik zie op die plaats enkel auto's??? EDIT: Sorry ik zag de dubbelpost niet EDIT2: Ik heb hem ondertussen gehaald Bewerkt: 7 december 2005 door Samurai Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.