Jump to content

Fathor Ned


Nicje

Recommended Posts

Een paar tips:

- Zorg dat je voor dat de missie begint al een rocketlauncher hebt. Dit kan je doen door de missie de eerste keer te falen. Zo hoef je niet meer naar Phil's wapenzaak om een rocketlauncher en win je wat tijd.

- De limo en de kogelvrije patriot komen beiden voorbij het autopark gereden dichtbij je hideout. Dus ga daar eerst staan en ze zullen je beiden passeren. Schiet op alletwee een rocket af.

- Ga dan achter de helikopter aan en rijdt hem voorbij. Als je verder bent dan de heli, stap je uit je voertuig en wacht je hem op. Wanneer hij passeert, probeer je hem uit de lucht te schieten met de rocketlauncher.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Of met een AK.

Niet binnenrijden op de ferrieparking, gewoon aan de ingang stoppen, de mensen van ver neerschieten. Ik heb ook de heli neergehaald met de AK.

*EDIT:

O, sorry, dit is een andere missie ervoor die ik nu beschrijf. Ik heb daarnet gemerkt bij het spelen dat het die missie niet is. Ik zou nog tips kunnen/ willen geven, maar Dizzee heeft ze zowat allemaal al gegeven. Succes.

:cya:

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Wacht die gast met de boot bij asuka's appartment op schiet de gaurds dood en hem, daarna als je vlucht komt je gelijk de limo tegen schiet die met een simpele drive-by dood ga(net als bullit) naar het park en schiet met de sniper(als je goed kan schieten met een bazooka).

Link to comment
Delen op andere websites

Ga gewoon direct naar het radio staion en wacht op de patriot schiet hem dood als hij uit stap.

Wacht op de limo op de zelfde plek en schiet ook hem dood als hij uit stapt.

Pak een rocket langer en schiet de heli neer.

Pak de BP patriot (lukt mij wel maar sommige niet) rij naar het eind punt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...