kees1991 Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) ik ga uitlegen hoe je de sandbox tool in sketshup krijgt en wat je er aan bebt. eerst start je sketchup op. druk nu op window en dan op preferses (1) dan extensions(2) dan vink je sandbox tools aan(3) druk nu op ok(4) nu heb je een niewe toolbar in sketchp staan teken nu een paar cirkels en zet die op verschillende hoogtes. (het moogen ook vierkantjes zijn of driehoeken.) druk nu op ctrl+a en dan druk je op dit knopje. als je dit gedaan hebt krijg je dus dit verwijder alle lijnen die niet nodig zijn. en dan kun je hem gaan texturen nou en als je dan bij voorbeeld met de pen tool mooie vormen tekent kun je dus helemooie eilanden maaken. TUT bewerkt plaatjes zijn weer geupload. veel plesier er mee Bewerkt: 26 december 2007 door kees1991 Reageren
Velaro Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Handige tut,kun je hiermee eilanden maken ? Reageren
kees1991 Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ja dat werkt heel goet met mooie ronde vormen er in Reageren
Wauzie Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Leuke tut, ik add hem aan de master tutorial list . Reageren
kees1991 Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) ok dank u kunt u er ook ff een slotje op seten?? Bewerkt: 11 december 2005 door kees1991 Reageren
Wauzie Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ok . >>> Door Wazuup@26-12-07: Slotjes doen we niet meer aan, heropend.<<< Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 hey, in de sketshup tut, santboxtool (master tutoiral list, sketch.up) kan je eilanden maken maar helaas ik zie geen afbeeldingen, alleen stukken tekst (wat afbeeldingen zouden moeten zijn) weet iemand een andere tutoiral voor sketch.up om eilanden te maken (of hoe ik het probleem oplos) alvast bedankt! Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ik heb je topic samengevoegd met het tutorial topic aangezien daar je vraag over ging. Niet jou fout, vorige moderators hadden dit topic op slot gezet, bij deze dus weer geopend. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Ik heb je topic samengevoegd met het tutorial topic aangezien daar je vraag over ging. Niet jou fout, vorige moderators hadden dit topic op slot gezet, bij deze dus weer geopend. bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.