~> GizmO <~ Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Ong in het midden staat dat je op een link moet klikken om voor de orb. Maar die heb ik ff snel erbij gemaakt dus die staat er nu onder. Een ander resultaat : deze tutorial kan onduidelijk zijn omdat dit pas me eerste tutorial is. Post hier je resultaat. Veel succes ermee. En als je vragen heb gewoon hier stellen ! GizmO Bewerkt: 12 december 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Erg goede tut mooi gedaan. Kzal hem ook eens proberen dit is toch je eerste? [editje] Voor de Fake mod Arjen: Ik ga deze zeker eens volgen goed uitgelegd ook en een mooi resultaat. Ik hoop gauw die 2e tut van je te zien. Bewerkt: 12 december 2005 door -supremecars- Reageren
Arjen Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 @ supremecars: Klikkerdeklik Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Erg goede tut mooi gedaan.Kzal hem ook eens proberen dit is toch je eerste? dit is me eerste tutorial die er is ja. De 2e komt eraan. Is een hele snelle/ simepelen om deze eigelijk goed te kunnen doen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 @ supremecars: Klikkerdeklik Doe niet zo backseat moderating als een mod zich hier aan ergerd zegen ze het wel. By the way: Als zijn tut af is ga ik hem maken. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2005 De tut is nu helemaal af. Maar je moet wel goed opletten. Want op een moment moet je op een link klikken onderin. Maar die tut daarvan staat er gewoon onder vast. Veel succes allemaal. GizmO Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Toffe Tutorial. Vooral met die 2 cirkels. Eigenlijk wist ik het al. Maar hij is goed, ga zo door. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Lees de post van arjen is. Miss ook wat voor jou. Reageren
Mpp Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 leuke tut mijnes is een beetje mislukt Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Volgens mij de je de rondjes eromheen in de tegenovergestelde richting vergeten. Dat het lijkt alsof het erin is gedrukt. maar verder ziet hij er netjes uit hoor. Reageren
Dizcid Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 vette tut. mijn resultaat: hij is niet zo goed gelukt maar keb me best gedaan Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Probeer die rondjes kleiner te maken rond je orb. Dat maakt het iest realistischer. Maar toch is hij goed gelukt. Reageren
Dungon Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Zeer mooie tut Het lukte me ook snel Goed te volgen Tnx Mn outcome: Voor zwarte Bg Reageren
jakooza Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 vette tut man. hier is mijn outcome, heb nog wat met de background gedaan: vind hem zelf goed geslaagd. Reageren
Vegeta Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 DEZE IS VAN MIJ SORRY VAN HFSLETTERS FILTERTOETS STAAT AAN WEETNIE HOE JE DAT UIT DOET> Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.