Jump to content

Inzendingen


Gunslinger

Recommended Posts

Afgelopen tijd wordt er veel info door leden gepost die niet in de WikiGTA crew zitten. De meeste info wordt niet gebruikt op WikiGTA zelf, en dat is voor veel leden een teleurstelling. Begrijpelijk, ze hebben er hard voor gewerkt.

Daarom maken we jullie bij deze duidelijk dat het goed mogelijk is dat je werk niet gebruikt wordt!

Redenen daarvoor kunnen zijn dat we het werk al wel achter de hand hebben, maar nog niet op WikiGTA hebben gezet, of omdat we het liever zelf doen. De vuistregel wat info betreft in WikiGTA:

Alleen de info van leden van de WikiGTA crew komt online. Indien iemand goed werk aan kan leveren en hij laat dat zien op het forum dan kan hij in principe lid worden van de WikiGTA, al dan niet direct.

Natuurlijk zijn kleine dingetjes zoals ontbrekende beloningen altijd welkom, maar liever geen screens en dergelijke. Die maken we over het algemeen zelf.

Ik hoop dat deze mededeling veel teleurstelling zal voorkomen na vele uren werk van sommigen... :)

De WikiGTA crew

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik bv. een paar missies van san andreas beschrijf en jullie hebben het nog niet op de site geplaatst maar de info hebben jullie wel.

En ik post die missies en kan het dan dat jullie info uit die bescrhijving halen maar niet heel de beschrijving?

Link to comment
Delen op andere websites

Geen screens zeg jij...

GTA-Sheep vertelde mij juist dat hij er reuze blij mee was dat ik screens van alle horeshoes en flowers wou maken.

Dus nu snap ik het niet meer...

Hier ga ik even per PM op in. Meer iets tussen jou en de rest van de WikiGTA crew.

PM komt er zo snel mogelijk aan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je in godsnaam dan in de WIKIGTA Crew :? :? Bijna alleen super-mega leden zijn dat,er is DENK ik geen gewone leden crew,hoe word je het dan,door SL te worden :? Jullie zeggen als je veel van SA-VC-GTA3-GTA af weet je er dan in komt,missie(s) bescrhijvingen maken,zegt dat dan niet genoeg dat je er veel over weet :? :? :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Rechtstreeks vanuit WiKiGTA:

Hoe kan ik een uitnodiging krijgen om mee te werken aan WikiGTA?

Door te laten zien dat je veel van GTA afweet, goed ABN beheerst en graag andere mensen helpt. Een goede manier om dit te laten zien is lid worden van GTAForum.nl (http://www.gtaforum.nl) en daar een goed en actief lid te worden.

Kijk in dit topic voor de complete informatie: http://nl.wikigta.org/index.php/WikiGTA:FAQ

Of dit:

Meedoen?

Medewerkers voor WiKiGTA worden gekozen door de huidige medewerkers.

Waar wij naar kijken:

- Actiefheid op Gtaforum.nl

- Kennis van GTA

Als de meerderheid van de huidige medewerkers van WiKiGTA je goed vinden wordt er een account voor je aangemaakt op WiKiGTA door een sysop.

Ik hoop dat ik je zo goed geholpen heb ;) . Ruurd31.. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...