RonaldVC Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Kan iemand mij ook vertellen wat de voor- en nadelen zijn van de PSP? Dus de meningen van mensen die een PSP bezitten. Het gaat niet zozeer om gta lcs maar voornamelijk om het apparaat zelf, kwaliteit, degelijkeheid, enz.. Op verschillende sites staan reviews maar ik twijfel of ze wel eerlijk zijn, het gaat hun erom dat ze zoveel mogelijk verkopen. Ik zit er al een poosje over na te denken om een psp te kopen maar ik wil gewoon zeker zijn voordat ik 250 euro uitgeef..... Bij voorbaat dank. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Kan iemand mij ook vertellen wat de voor- en nadelen zijn van de PSP? Dus de meningen van mensen die een PSP bezitten. Het gaat niet zozeer om gta lcs maar voornamelijk om het apparaat zelf, kwaliteit, degelijkeheid, enz.. Op verschillende sites staan reviews maar ik twijfel of ze wel eerlijk zijn, het gaat hun erom dat ze zoveel mogelijk verkopen.Ik zit er al een poosje over na te denken om een psp te kopen maar ik wil gewoon zeker zijn voordat ik 250 euro uitgeef..... Bij voorbaat dank. Zelf mee gespeeld bij een vriend. Zeer degelijke kwaliteit. De voorkant is van hard doorzichtig plastic, met een zwart stuk plastic erachter. Zo lijkt het een spiegel, en daarom ziet de PSP er erg modern uit. De kwaliteit van het scherm is erg goed, ook al heb je kans op dode pixels. Mocht je ook maar 1 dode pixel hebben, kun je de PSP gratis ruilen. Geluid is ook mooi. Enig nadeeltje wat ik eraan kan noemen is dat je er standaard een 32 MB memorycard bijkrijgt, en als je er muziek of films op wilt zetten heb je daar natuurlijk niet genoeg aan. Een memorycard van 1 GB kost dan wel weer 80 euro... Ik zou hem kopen, maar alleen als je echt opzoek bent naar een nieuwe handheld, en niet naar een nieuw soort Playstation. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Hey bedankt gunslinger, je hebt me overtuigt.. Ik ben iid op zoek naar een klein meeneem alleskunner. Dat nadeel van die memorycard is eigenlijk ook gelijk een oplossing voor, ik heb vanmiddag gekeken bij de mediamarkt en je kan nu een gigapack kopen voor 280 euro. Dat is hetzelfde pakket als de valuepack maar daar zit een memorycard bij van een gig.. Dus ik weet wat ik mezelf schenk deze kerst ...... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 daar heb ik hem ook gehaald ... ben nu aan het sparen voor LCS Reageren
RobertSA Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ik ga (laat) hem ook halen bij de Mediamarkt,het is daar goedkoop en ze hebben er meer verstand van als b.v een Intertoys of Bart Smit. Reageren
meetlat Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) Ik vind een paar nadelen; 1. Je moet er f*** veel voor moet doen om er linux/windows op te krijgen maar dat is eerder je eigen keuze. 2. Er wel snel krasjs op je schermpje komen. 3. Je kan geen uitvoerbare .exe's uitvoeren 4. Je kan geen tekst lezen tenzij je die omzet naar een jpeg met jpeg book Bewerkt: 30 januari 2006 door meetlat Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Heb hem gister gekocht; ben zeer tevreden. super mooi beeld,graphics. lekker licht niet te groot niet te klein. Mooi geluid je kan er films op kijken en muziek luisteren. Nadeel; Je moet een of andere memory card hebbe die zit in het giga pack anders kan je geen films kijken:S, en eh......kans op dode/slapende pixels,en ja dat was 't wl;) Reageren
VforV Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ik vind een paar nadelen;Er wel snel krasjs op je schermpje komen. Daarvoor zijn er screenprotectors of het zakje om je PSP in te steken die er bij zat. Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Ik heb hem al zeer lang en... Het is iets vets. De muziek speelt zeer goed op de afbeeldingen goede kwalieteit, groot spelletjesaanbod en hij verveelt ect niet. Maar inderdaad de memoryStick daarom kan je beter het Gigapack kopen. Maar de PSP is een echte aanrader ! Reageren
VforV Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Ik heb hem al zeer lang en...Het is iets vets. De muziek speelt zeer goed op de afbeeldingen goede kwalieteit, groot spelletjesaanbod en hij verveelt ect niet. Maar inderdaad de memoryStick daarom kan je beter het Gigapack kopen. Maar de PSP is een echte aanrader ! Ik denk dat RonaldVC er ondertussen al één gekocht heeft Reageren
Arjen Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 kHeb er ook eentje gekocht. Als het goed is krijg ik hem dinsdag/woensdag. Gigapack! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik denk dat RonaldVC er ondertussen al één gekocht heeft Integendeel, juist niet. Ondanks de tochwel goede reacties die ik hier lees en in mijn omgeving hoor, heb ik toch besloten niet een psp te kopen. Althans nóg niet.. Voornaamste redenen zijn toch wel dat ik hem waarschijnlijk na een maand ergens in de kast pleur, en vervolgens nooit meer speel op het ding. Dat was ook zo met mijn gameboy advance, gekocht met Donkey Kong Country, na 3 dagen uitgespeeld en huppakee in de kast.. Als de mogelijkheden wat groter worden met een psp, zoals internet enzo, zal ik het nog eens overwegen. Maar voorlopig nog even niet. Toch bedankt allemaal voor jullie reacties . Reageren
Arjen Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Je kan er mee op internet, je kan hem als MP3 speler gebruiken, je kan films kijken, je kan games spelen en je kan foto's er op bekijken. Reageren
VforV Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Voornaamste redenen zijn toch wel dat ik hem waarschijnlijk na een maand ergens in de kast pleur, en vervolgens nooit meer speel op het ding. Dat was ook zo met mijn gameboy advance, gekocht met Donkey Kong Country, na 3 dagen uitgespeeld en huppakee in de kast.. Jah, een GBA kan je eigenlijk moeilijk vergelijken met de PSP. De PSP heeft PS2 graphics, je kan er films en foto's op bekijken, muziek op beluisteren... Kortom zeer veel mogelijkheden. Als de mogelijkheden wat groter worden met een psp, zoals internet enzo, zal ik het nog eens overwegen. Maar voorlopig nog even niet. Als je je Firmware updated naar 2.00 of hoger (ondertss al 2.60) is er de mogelijkheid om via een router met met een WLAN ontvangstpunt draadloos te surfen op het wereld wijde web. Reageren
MadMike Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 internetten op de psp is wel tof,heb het zelf namelijk ook al een keer gedaan om verbinding te maken met het internet is ook simpel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.