Robin2130 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Medio 2005 komt de opvolger van Need For Speed Underground genaamd: Need For Speed underground 2 of need For Speed 8 Ik heb underground 1 en ik vind het een gaaf spel ik zit met smart te w8en tot underground 2 uitkomt lekkere babe's meer mooiere auto's enzo wat verwachten jullie van underground 2? Reageren
The Godfather Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 ik hoorde dat je ook subwoofers in je auto kan plaatsen... maar nu komt Juiced er ook aan...en ik weet het eerlijk gezegd niet wie beter word Reageren
Melchior Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Ik heb het altijd al een neppe game gevonden dus ik zit zeker niet te wachten op deel 2. Maar voor de mensen die het wel leuk vinden is het erg leuk! (Vooral dat tunen he?) Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Ik heb het altijd al een neppe game gevonden dus ik zit zeker niet te wachten op deel 2.Maar voor de mensen die het wel leuk vinden is het erg leuk! (Vooral dat tunen he?) ik w8 af net als SA , Melchior waarom hou je er niet van ? :o Reageren
Timovich Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Ik heb hem nog niet Lijkt me wel een leuk spel ik heb ook al andere delen van NFS dus misschien dat ik 'm nog wel is ga kope... Ik vond alle andere dele leuk dus zou 1 en 2 ook wel leuk zijn! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik vind 1 ding jammer van underground 1 dat je niet door de hele stad can racen dat is veel leuker er staan dan blokkades bij kruispunten enzo Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Ik vind need for speed saai echt heel saai... ik vind racespellen over het algemeen gewoon saai want je kan er niet meer asl racen Reageren
Thabit Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Ik heb NFS Underground 1 niet eens, wel eens gespeeld maar ik vind het wel een leuk spel, ik hoop dat NFS U 2 mooier wordt! Reageren
Marius Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Ik hoop dat alles een keertje realistischer wordt en dat de graphics veel mooier worden. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 Ik vind NFSU 1 al mooi maar het kan we beter vind ik het zijn mooie spellen van NFS Reageren
Chi Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 ik hoorde dat je ook subwoofers in je auto kan plaatsen...maar nu komt Juiced er ook aan...en ik weet het eerlijk gezegd niet wie beter word Have you been living under a rock lately? Was Juiced niet dat spel waar ze die "Bust Engine" hadden? Dat auto's "Realistisch" kapot gingen? Seriously. Laat juiced voor wat het is en concentreer je op deze spellen: Need For Speed: Underground 2 http://www.eagames.com/official/nfs/underg...nd2/us/home.jsp Logischerwijze het vervolg op Deel 1. Voor het spel hebben de makers Westcoast Customs (Pimp my Ride, MTV) tijdelijk ingehuurd om modifications te bedenken. Denk aan "Lamborghini doors, Kandy Kolor Paint, Subwoofers, Double-Rims" (Double-Rims zijn nog niet confirmed). In Deel 2 kun je, in tegenstelling tot Deel 1, in een vrije stad racen á la Midnight club. Burnout 3: Takedown http://www.eagames.com/official/burnout/bu...ut3/us/home.jsp In my opinion de beste crashdriver ooit; Criterion Games viel bijna van het randje van de afgrond af. Ze hadden een goede game, maar niet de promotie. EA zag dit en heeft heel Criterion Games opgekocht. Nu bewapend met VEEEEEEEEEEEEEL meer cash, mogelijkheid om van locatie te veranderen en hulp van de NFSU crew (Ja, Burnout 3 wordt NFS met behoorlijke crashes), hebben ze nu een nieuwe engine en zelfs licenties voor de soundtrack. Screen: Screen 1 I ain't talking no shi*t here. Forget about Juiced, als je echte actie wil in de vorm van tuning en streetracing, dan moet je NFSU hebben. Ben je meer iemand van Street Racing met crashes, ontploffingen, flips, rondvliegende auto-onderdelen en kortom niet-schadevrij-riijden, dan moet je Burnout 3 hebben. EA ruled gewoon streetracing. No doubt about it. De enigste die nog een beetje in de buurt komt is Street Racing Syndicate van Namco. Maar die moet zichzelf nog bewijzen. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Aha dus je kan in NFSU 2 gewoon door de hele stad racen???? gaaf man ikkan niet w8en tot die er is :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Aha dus je kan in NFSU 2 gewoon door de hele stad racen???? gaaf man ikkan niet w8en tot die er is :lol: Ik kan wel w8ten hoor , maar niet op de GTa, Flat-out en Juiced zijn ook hele mooi games Reageren
Trax Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Westcoast Customs????? NFSU 2 to tha top!!!! Pimp my ride schopt zwaar kont! Reageren
killerbee Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 dit spel gaat ook ownen maar ik heb liever gta sa denk ik :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.