VforV Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Hallo, De Nieuwe Need For Speed Most Wanted is praktisch uit voor alle consoles. Allemaal dezelfde titel en cover, behalve bij de versie voor PSP. Ander voorhoesje plus de toevoeging "5-1-0". Waarom is dat niet gewoon NFS MW? Zijn er misschien extras voor PSP? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Had je beter in de groote NFSMW topic kunnen plaatsen. Reageren
VforV Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Maar dan valt het niet zo op. Straks krijg ik zeker weer een waarschuwing ofzo. Ontopic please? Bewerkt: 16 december 2005 door VforV Reageren
Mathiz Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 ik weet niet waarom ze het een ander hoesje e.d. hebben gedaan in plaats van de origineele maar volgens mij kun je in 5-1-0 ook missies doen voor de politie maar dat weet ik niet zeker maar als je kijkt op de site van most wanted heb je daar olgens mij ergens een filmpje ik zal wel eens kijken of ik die kan vinden Reageren
Svenie Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 ik weet niet waarom ze het een ander hoesje e.d. hebben gedaan in plaats van de origineele maar volgens mij kun je in 5-1-0 ook missies doen voor de politie maar dat weet ik niet zeker maar als je kijkt op de site van most wanted heb je daar olgens mij ergens een filmpje ik zal wel eens kijken of ik die kan vinden heb ik even opgezocht klikie het speltye noemt tuner takedown en ik denk dat het de bedoeling is om binnen een bepaalde tijd zoveel mogelijke racers te arresteren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.