Jump to content

wat vind jij de waarde van gta vice city


jorrit

de waarde  

123 leden hebben gestemd

  1. 1. de waarde

    • 1 punt
      1
    • 2 punten
      0
    • 3 punten
      0
    • 4 punten
      0
    • 5 punten
      1
    • 6 punten
      7
    • 7 punten
      22
    • 8 punten
      23
    • 9 punten
      28
    • 10 punten
      40


Recommended Posts

wat vind jij de waarde van gta vice city?? :cya:

ik hoor het wel wat jullie er van vinden :)

ik vind dat gta vice city een 8 waard is, ik speel nu gta vice city stories en gta san andreas. :puh:

en stem graag 8)

Bewerkt: door jorrit
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • vice

    6

  • lgast

    4

  • Cpt.Pinguin

    3

  • Damos

    3

Top Posters In This Topic

Ik weet niet erg zo goed of er wel zulke topic bestaat. :{

Maarja, ik geef voor Vice City een 7.

Waarom?

De stad vindt ik klein, en er zijn weinig dingen om daar te doen, als je de missie's hebt voltooid.

Bij San Andreas kan je nog heel veel doen, en bij Vice City is dat niet zo. De spel gooi je dan gewoon aan de kant. Vice City is opzicht ook klein omdat als je snel gaat vliegen of racen, dan heb je al in een paar minuten 1 of 2 rondjes om Vice City gereden.

GTA San Andreas is lekker groot.

Een World GTA zou heerlijk zijn. (Wat een fantasie!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef Vice City een 8. Waarom dit cijfer. Ten eerste zijn er meer voertuigen dan in GTA 3( Ik vergelijk niet met SA omdat ik die nog niet heb gespeeld), De 80's sfeer is mooi. De verhaallijn is zeer goed uitgedacht. Veel muziekkanalen en als je geen zin heb in de kanalen heb je gewoon mp3tjes net als gta 3. Je kan winkels overvallen. Dit waren de sterke punten.

De zwakke punten zijn: Weinig bendes in Vice City, Je kan niet zwemmen in Vice City. De stad is te klein. Wat de andere zeiden: Als je alles heb uitgespeeld dan valt er niks te doen. Beperkte aantal verschillende voertuigen.

Vandaar die 8 voor Vice City

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef een 9.

Ik vindt het juist goed de stad niet zo groot is, zo kan je tenminste de wegen een beetje leren, en hoef je niet zo lang te reizen. Daarnaast zijn er genoeg mogelijkheden in de stad om hier en daar te stunten. Ik vindt het voertuigenaanbod meer dan genoeg, gave radiozenders, en goede missie's.

Ik heb een 9 gegeven omdat het uiteraard niet perfect is, maar dan heb ik het over kleine dingen zoals bugs en glitches. Over de gameplay heb niets aan te merken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef Vice City een 10. Het is gewoon een zeer goed spel, als je het met SA gaat vergelijken, is SA natuurlijk veel beter, maar bij VC heb je ook weer een stel goede dingen die er in SA dan niet meer in zitten. BV dat als je in SA een winkel ingaat, moet je gelijk de blue hell weer in. In VC zijn de meeste winkels niet in de blue hell. En mocht je in VC in de blue hell moeten komen voor een interieur, dan kan je ook gewoon nog naar buiten kijken. Een heel goed iets dat er in SA niet inzit. En in VC zitten ook nog veel meer wapens, en in VC heb je ook nog gereedschappen, in SA niet. Maar dan zitten in SA natuurlijk ook weer een heleboel verbeteringen in ten opzichte van VC, dus ik geef SA ook een 10. Het zijn allebei gewoon keigoede spellen, vind ik, ookal is SA véél groter. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een 7. Zoals eerder gezegd is de stad te klein, vind ik. ook is het erg plat, geen variatie. en de stad zelf varieert te weinig (bebouwing, straten e.d.). wel is de 80's sfeer goed. De muziek en de auto's bijvoorbeeld. In sa bijvoorbeeld is de muziek voor 80% bagger. Maar bijvoorbeeld Liberty City vind ik leuker dan Vice City.

Bewerkt: door flying dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...