MrKooKie Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 [1628] y!Special Tokens# are hidden all around the city. Find them all to gain access to #exclusive gang activities#.# Zo staat het beschreven in de GXT Editor, alleen ik krijg bonus levels als ik die Special Tokens allemaal heb...? Dus weet iemand wat dat wel betekent? Reageren
need my speed Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Dat je bonus levels krijgt. Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 In ieder level zitten vijftig GTA2 tokens verstopt. Wanneer je alle tokens van een level verzameld, krijg je een bonuslevel. De andere bonuslevels krijg je (Dacht ik...) bij het halen van alle Kill Frenzies en uitspelen van een level. De tekst krijg je overigens aan het einde van de tutorial in het eerste level. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Dat weet ik allemaal wel, maar er staat dat je dan Exclusive Gang Activities kan unlocken en dat zijn geen Bonus Levels... Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 De 'Special Gang Activities' zijn wel de bonuslevels. Ze hebben het waarschijnlijk zo genoemd om een beetje in de GTA2 sfeer te blijven. Bij de laatste drie bonuslevels is de link wat duidelijker, daar moet je zoveel mogelijk leden van een (Rivaliserende?) gang omleggen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Ohh... Ik snap het al. Thanks. Reageren
DaBlacky Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik heb alle 50 tokens verzameld van downtown. Toch kan ik enkel op bonus level A en D (bij area 1 en 2 heb ik reeds de target score bereikt). Hoe komt dit? Wat doe ik verkeerd? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Ik heb alle 50 tokens verzameld van downtown. Toch kan ik enkel op bonus level A en D (bij area 1 en 2 heb ik reeds de target score bereikt). Hoe komt dit? Wat doe ik verkeerd? Je doet helemaal niets verkeerd, je moet ook de Tokens in de andere levels halen zoals het Resedential District en het Industrial Disctrict. Je zult dan vanzelf toegang krijgen tot de anderen bonuslevels, tenminste; Dat is bij mij zo, dus het zal vast en zeker ook voor jou gelden. Je kunt ook altijd nog de Cheat invoeren dat je naar alle levels kan, dan kun je zowiezo alle levens en de bonuslevels spelen, het is helaas wel cheaten.. Ik hoop dat het je lukt! Bewerkt: 7 maart 2006 door ViceAgent Reageren
DaBlacky Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ik heb alle 50 tokens verzameld van downtown. Toch kan ik enkel op bonus level A en D (bij area 1 en 2 heb ik reeds de target score bereikt). Hoe komt dit? Wat doe ik verkeerd? Je doet helemaal niets verkeerd, je moet ook de Tokens in de andere levels halen zoals het Resedential District en het Industrial Disctrict. Je zult dan vanzelf toegang krijgen tot de anderen bonuslevels, tenminste; Dat is bij mij zo, dus het zal vast en zeker ook voor jou gelden. Je kunt ook altijd nog de Cheat invoeren dat je naar alle levels kan, dan kun je zowiezo alle levens en de bonuslevels spelen, het is helaas wel cheaten.. Ik hoop dat het je lukt! Ik dacht dat men per 50 tokens per area 1 bonuslevel opende. Die twee bonuslevels waar ik nu aan kan, heb ik gekregen omdat ik de targetscore van area 1 en 2 gehaald heb. De 50 tokens van downtown hebben me niets opgeleverd. Het is ook wel zo dat ik area 1 opnieuw begonnen ben (ik had mijn save verspild aan area 2), en ik dus enkel 50 tokens heb. Niets anders (buiten een paar punten door mensen omver te rijden enz). Is het misschien ook verplicht en een missie te doen? Of 50 tokens te vinden EN de target score te halen? Cheats probeer ik te vermijden... Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ik dacht, maar dan begeef ik me op glad ijs, dat je per district een bonuslevel krijgt voor alle GTA2 tokens, een voor de target score, en een voor alle missies (Of alle Kill Frenzies, ben ik niet helemaal zeker van). Dat je level 1 niet opgeslagen hebt, zou niet uit moeten maken. Wanneer een bonuslevel eenmaal is vrijgespeeld, blijft dat zo. Reageren
need my speed Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 50 Tokens in een level = 1 bonus level. Je MOET echter wel dat level uitspelen. Reageren
DaBlacky Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik dacht, maar dan begeef ik me op glad ijs, dat je per district een bonuslevel krijgt voor alle GTA2 tokens, een voor de target score, en een voor alle missies (Of alle Kill Frenzies, ben ik niet helemaal zeker van). Dat je level 1 niet opgeslagen hebt, zou niet uit moeten maken. Wanneer een bonuslevel eenmaal is vrijgespeeld, blijft dat zo. Dan zou ik nu dus recht moeten hebben op 3 bonuslevels en ik krijg er maar twee. Ik heb: targetscore area 1 behaald targetscore area 2 behaald 50 tokens area 1 gevonden. In die volgorde. Toch heb ik maar 2 bonuslevels. Reageren
need my speed Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 50 Tokens in een level = 1 bonus level. Je MOET echter wel dat level uitspelen. Reageren
DaBlacky Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 50 Tokens in een level = 1 bonus level. Je MOET echter wel dat level uitspelen. En moet dat in 1 beweging gebeuren? Ik dacht dus van niet, maar misschien is dat wel de reden... Nu weet ik voor area 3 dat ik EERST alle tokens moet zoeken, EN DAN de missies. (die tokens zijn moelijker te pakken te krijgen als de respectmeters alle kanten zijn uitgedoken). Reageren
need my speed Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik snap je niet, je moet gewoon het level uitspelen (je mag wel saven ofzo hoor). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.