Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

J$Maxim is een nieuwe San Andreas Mod gestart, en ik help hem daar mee.

Check de screens in ons speciale Topic: The Projects - Screenshot Topic

templatecopy.jpg

Deze mod gaat over het 'real life', echte gangs, echten staten en steden, echte kledingen en auto merken. We nemen je mee naar 10 jaar na de orgininele tijd, laten we zeggen 2000.

Veel donkere dingen zijn gebeurt in de tussentijd, Sweet en Carl rennen nu door de straten van los angles. Er zijn veel dingen gebeurt, Sweet en Carl zijn rijk en beroemd geworden en runnen de de Crips gang en ze hebben connecties met de Wah Ching. De Bloodz en Latin kings zijn teruggetrokken door Crips en La Raza en nu zitten ze alleen in de uithoeken van Los angles, proberend San Fransico over te nemen. Copers weren bang, en burgers werden gedwongen uit Los Angeles te gaan. Op bijna elke hoek zijn mensen bezig met dealen, doden en roven. Cj is bij de groep gaan horen en wil woozie helpen om Wah Ching te verdedigen tegen de Ballaz in San Fransico en de mafia in Las Vegas

Eerst wil ik bereiken:

-Vervangen van alle kleding, haar en sieraden.

-Vervangen van Ballaz met Bloodz, en Grove met Crips.

-Vervangen van alle grafiti door realistere grafitti

-Toevoegen van minimaal 7 gangmembers.

tweede doel:

-Replace Los Santos Vago's with Latin Kings.

-Replace Varrio Los Aztecas with La Raza.

-Replace Triads with Wah Ching.

-Replace Da Nang Boy's with Hung Mun Tong.

-Make the Italian Maffia more realistic.

-Add atleast 3 new gang member to other gangs.

Third goal:

-Vervangen van textures door een realistisere textures

-Ook de auto's.

Voor de rest:

-Verandere namen van steden auto's en winkels naar echte namen

-Het veranderen van de radiozenders

Dingen die ik wil doen maar nog niet kan:

-Hermaken van ganggebieden

>Crips en La Raza in het midden van los angeles

>Bloodz and Latin Kings on the outskirts.

>Create new area's around San Fransico and Vega's

-maken/bewerken van moddelen

-de missies

ik de release datum nog niet, en zal ik ook niet weten ook. Wat de 'final' uitgave zal zijn weet ik ook niet, en zal ik ook niet weten ook. Tussen mijn doelen wil ik 'realases' hebben.

Ook, als je idee?hebt of wilt helpen, stuur me een pm bro.

Keep ya head up, J$M & DaddyPimp

Bedankt vooor de vertaling DMWTM30!

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Waarom post je dit in het engels? :? De enige engels man die hier komt is die ene van MY en die heeft denk ik toch geen interesse. Tevens ligt hier de gemiddelde leeftijd laag waardoor sommige dit niet geheel kunnen begrijpen

Over de mod zelf:

Ik vind hem zeer mooi (screens) voorderest ben ik te lui om me hersen te laten kraken op dat Engels. (ookal kan ik het wel)

Geplaatst:
Waarom post je dit in het engels? :? De enige engels man die hier komt is die ene van MY en die heeft denk ik toch geen interesse. Tevens ligt hier de gemiddelde leeftijd laag waardoor sommige dit niet geheel kunnen begrijpen

Over de mod zelf:

Ik vind hem zeer mooi (screens) voorderest ben ik te lui om me hersen te laten kraken op dat Engels. (ookal kan ik het wel)

Haha, ik zal het nog in het Nederlands vertalen... Daar had ik nog geen tijd voor gehad...

Geplaatst:

He's promoting your mod on this forum ;) . I've seen it already on gtaforums.com (Me = Blackfuse) , Keep up the good work ;) .

Ik vind hett er erg mooi uit zien en ik hoop ook zeker dat er een relaese van komt. Ik heb het al gezegt: Keep up the good work ;) .

Geplaatst:

Ik heb nu alweer 2 skins bewerkt van de Ballas, ik heb er Bloodz van gemaakt. Binnekort zullen jullie screens zien ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Deze mod gaat over het 'real life', echte gangs, echten staten en steden, echte kledingen en auto merken. We nemen je mee naar 10 jaar na de orgininele tijd, laten we zeggen 2000.

Veel donkere dingen zijn gebeurt in de tussentijd, Sweet en Carl rennen nu door de straten van los angles. Er zijn veel dingen gebeurt, Sweet en Carl zijn rijk en beroemd geworden en rennen de " :? hele crips set met a belangrijke connectie van de Wah Chang mod ( :? )". De Bloodz en Latin kings zijn teruggetrokken door Crips en La Raza en nu zitten ze alleen in de uithoeken van Los angles, proberend San Fransico over te nemen. Copers werden bang, en burgers werden gedwongen uit Los Angeles te gaan. Op bijna elke hoek zijn mensen bezig met dealen, doden en roven. Cj is bij de groep gaan horen en wil woozie helpen om Wah Ching te verdedigen tegen de Ballaz in San Fransico en de mafia in Las Vegas

Eerst wil ik bereiken:

-Vervangen van alle kleding, haar en sieraden.

-Vervangen van Ballaz met Bloodz, en Grove met Crips.

-Vervangen van alle grafiti door realistere grafitti

-Toevoegen van minimaal 7 gangmembers.

tweede doel:

-Replace Los Santos Vago's with Latin Kings.

-Replace Varrio Los Aztecas with La Raza.

-Replace Triads with Wah Ching.

-Replace Da Nang Boy's with Hung Mun Tong.

-Make the Italian Maffia more realistic.

-Add atleast 3 new gang member to other gangs.

Third goal:

-Vervangen van textures door een realistisere textures

-Ook de auto's.

Voor de rest:

-Verandere namen van steden auto's en winkels naar echte namen

-Het veranderen van de radiozenders

Dingen die ik wil doen maar nog niet kan:

-Hermaken van ganggebieden

>Crips en La Raza in het midden van los angeles

>Bloodz and Latin Kings on the outskirts.

>Create new area's around San Fransico and Vega's

-maken/bewerken van moddelen

-de missies

ik de release datum nog niet, en zal ik ook niet weten ook. Wat de 'final' uitgave zal zijn weet ik ook niet, en zal ik ook niet weten ook. Tussen mijn doelen wil ik 'realases' hebben.

Ook, als je ideeën hebt of wilt helpen, stuur me een pm bro.

Keep ya head up, J$M & DaddyPimp

Sorry, maar mijn straattaal engels is heel slecht :{ . Freetranslations.com heeft ook een beetje vaag vertaald.

Lijkt me een leuke mod, maar misschien vragen jullie iets te veel. Want missies maken is niet makkelijk. Maar het idee is leuk en hopelijk zetten jullie door. KUTGW

EDIT: je moet het nog wel ff nalezen, want ik kon het verhaal niet volgens. Want door het klakenloos kopieren klopt er helemaal niks meer van :cab: .

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:
Lijkt me een leuke mod, maar misschien vragen jullie iets te veel. Want missies maken is niet makkelijk. Maar het idee is leuk en hopelijk zetten jullie door. KUTGW

Ja, misschien wel... Alleen dat zijn de dingen die we willen bereiken, alleen nog niet kunnen :puh:

Geplaatst:

Van mij mag je het G-unit project stil zetten voor dit project!

Dit klinkt echt super jongens, de screens zijn geweldig!

Deze mod ga ik zeker downloaden, succes jongens ;)

Geplaatst:

mag ik mee helpen met bludz

idee:

1.bij bludz mod zijn de balla 's cribs

2.bij crib mod andersom

3.nieuwe bling bling

4.bij bloods kan je een skin van the game maken en bij cribs Snoop Dogg

5. ik weet geen ideen meer :N

ik hoop dat je wat aan deze ideen hebt

Geplaatst:
Nee, want de skins van de Grove's en de Ballas zijn al af...

What the fuck you talkin' bout? Don't start actin' like you set this shit up.. Theire far far from done mane.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...