SWYV Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) hier geef ik alle info's over mijn mod het is een beta versie nu vrijgegeven op maandag 2januari 2005 Een super mod van vele auto’s te vinden op bepaalde lege plaatsen + veel meer Versie: beta versie maker: SWYV site: - link verboden op dit forum verzeker - forum: - links verboden op dit forum verzeker - welkom hoor getypt door SWYV Installeren 1) maak eerst een map op bureaublad genaamd “Back up” 2) ga dan naar map “script” te vinden => C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script 3) kopier dan main.scm naar de map “Back up” op bureaublad 4) zet dan de gedownloaden main.scm in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script En vervangt dan met de oude main.scm Enjoy! Waarom back up? Voor als gta sa niet werkt of crasht ofzo vanwege mijn mod dan kun jij gta sa weer terug laten werken door de oude main.scm in map “Back up” naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script En dan terug vervangen door oude main.scm Hier vertel ik wat allemaal in dit mod bevindt 1) @Need my speed (een lid vanop gtaforum) er bevindt ook van wat jij gevraagd aan me in dit mod + veel extra’s 1.1) Voodoo, slamvan staan geparkeerd in de straat van Grove street op parkings bij huisjes, 1.2) BF injection, FBI truck en SWAT tank staan geparkeerd op lege grasveld tegenover tank 1.3) Camper en PCJ600 staan dichtbij Ryder’s huis 1.4) Euros staat bij huis van OG Loc 1.5) Cheetah, Banshee, Infernus, Bloodring Banger, Hotring en Leviathan (heli) staan samen geparkeerd op een parking bij Los Santos stadion nabij CJ house 1.6) (sterke wapens zoals miniguns, AK 47, M4, heetzoekende bazooka, flamethrower met veel kogels zoals 999per wapens + extraatjes zijn nachtkijker en heetkijkers zijn te vinden op dak van CJ house garage) 2) - alle auto’s vb van Loco low co (een tuning winkel in LS) staan in dezelfde baan als die tuning winkel te vinden - alle auto’s die te tunen in Wheel Arch Angels te vinden in Wang Cars (SF) - maar die van Transfender is nog niet afgewerkt dus in versie 1 wel, daar zorg ik voor 3) tank, hydra zijn nu al te verkrijgbaar in Grove street + 1extra is een hunter is ook te verkrijgbaar in Grove street, geen 100% nodig om tank en hydra te unlocken, die staan daar al in Grove street huizen - hunter staat nu op huis van Sweet - hydra staat nu in de tuin van Ryder + soort bommen wapens zoals satchels, granaten, fototoestellen en spuitbus voor graffiti + een parachute (die staat net buiten de tuin van Ryder op stoep) - rhino aka tank staat op dezelfde plaats als 100% 4) in begin kun jij al naar alle plaatsen toe wanneer jij maar wilt, dus geen 4sterren wanted meer dus ook naar San Fierro en Las Venturras als nieuwe spel begint 5) een garage in SF nabij een hotel als savehuis staat normaal gezien vol met auto’s ook zeldzame auto’s zoals euros en phoenix te vinden 6) ook is er een lege plaatsje nabij cluckin bell dus ten zuiden van CJ house in LS is nu met zeldzame auto’s te vinden zoals SWAT tank, FBI truck, phoenix en euros 7) alle heli’s hebben extraatjes zoals skycrane bij elke heli’s 8 ) een car wash werkt! Te vinden bij Cluckin Bell ten noorden van CJ house, die repareert auto en geef ook een mooie kleur zoals het is, vb is de auto blauw en er zit zoveel vuil op + schade, parkeer je auto in car wash nabij Cluckin bell ten noorden van CJ house en die car wash repareert je auto en geeft weer mooie kleur dus blauw, geen vuiligheid meer in versie 1 zal ik proberen om bij alle car wash te laten werken! 9) wagens van Ryder en Sweet zijn nu veranderd - Ryder's Picador is nu een Feltzer vanwege mod van een Chevy Camaro Iroc-Z - Sweet's wagen is nu veranderd in ene Bravura vanwege mijn mod van een BMW 330i nou ik vraag nu af wat jullie ervan vind als jij nog meer wil in die mod, zeg maar en dan doe ik het vooral van auto's, wapens te plaatsen download link staat op mijn MHA gtaforum Bewerkt: 2 januari 2006 door sonny yoshi
burpicane Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 4) in begin kun jij al naar alle plaatsen toe wanneer jij maar wilt, dus geen 4sterren wanted meer dus ook naar San Fierro en Las Venturras als nieuwe spel begint Heb je toestemming gevraagt aan de maker van SA opened up? (lijkt me niet dat je het zelf gemaakt hebt)
GTA Fanaat Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hey, Wat is de link van je site en forum dan? Want nu kunnen mensen hem niet downloaden
SWYV Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 ik kan geen engels, dusja en die Need My speed vroeg aan mij wanneer ik die vrijgeeft want hij had ana mij gevraagd om de zijne mod te krijgen enja ik kon niet met zijn main.scm compileren want geeft steeds melding over "can't compile" dus gebruik ik mijn mod maar ik zal dan maar vragen aan die maker maar dan ga ik vertaalsite gebruiken, wan kan helamaal geen engels Hey,Wat is de link van je site en forum dan? Want nu kunnen mensen hem niet downloaden zoals ik al zei is de linkss hier niet toegestaan naar mijn forum geloof ik dus via PM maar
need my speed Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik kan hem niet downloaden.
Upstream Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 zoals ik al zei is de linkss hier niet toegestaan naar mijn forum geloof ik dus via PM maar Zet hem ff op rapidshare dan.
need my speed Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Links zijn toegestaan als het nuttig is voor het topic waar je de link wil plaatsen.
SWYV Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) ik ga best eerst wachten op de reacties van moderators of hoger ranks want ik heb nu al 60% warnings en ik wil niet were die stomme warns krijgen voor mensen die ook willen krijgen PM me dan voor de link oja ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar de maker van opened up, alleen nog wachten tot ik de toestemming krijg Bewerkt: 2 januari 2006 door sonny yoshi
Big-Bear Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Niet om lullig te doen, maar ik heb zo mijn gevoel dat je de volgende dingen niet zelf hebt gemaakt: 4) 5) 7) 9) Lijkt mij sterk dat je zo goed kan scripten, en auto's kan modellen, ook niet rot bedoeld, maar ik heb jou nooit zien scripten, en nooit in 3ds modellen
Wauzie Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Ik geloof niet dat je dit zelf hebt gemaakt......ik ken je modding skills en ik weet vrijwel zeker dat je geen wagens kan modellen of car wash kan coden, heb jij toestemming van de makers deze mods te gebruiken ? Geef me bewijs en dit topic gaat weer open.
Recommended Posts