~> GizmO <~ Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Deze tutorial is te volgen als: - Je een beetje bekend ben met een PS Benamingen. - Je weet hoe je scanlines kan toeveogen en afwerken. - Je grunge brushes heb. Veel succes. Als hij wat onduidelijk is of je heb vragen, post ze dan hier. En resultaten mag je natuurlijk ook posten. Succes ! Reageren
Upstream Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 mmm, toch ziet die van mij er raar uit. Welke brushes heb jij gebruikt voor de achtergrond? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 nightmare grunge brushes. zijn te vinden op deviantart.com ik zal even de link zoeken. Voilá: Nightmare brushes by mouseyman Veel plezier ermee en succes. Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb de Tut ook gevolgd, en hier is mijn resultaat. Het is gewoon met mijn eigen brushes gedaan. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ziet er mooi uit toch. Miss alleen een border maar dat is zo te fixen. Reageren
Rekam Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Goede tut, Giz. Ik zal zo snel mogelijk mijn resultaat posten. Bewerkt: 3 januari 2006 door Graphix Reageren
Xavu Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 welke brushes heb je gebruikt voor de afwerking? Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 welke brushes heb je gebruikt voor de afwerking? Ik weet het eigenlijk bijna wel zeker. Dat is de brush Nightsky. Reageren
Xavu Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 oke thanx Here's my result: Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Dat is hem idd. Erg leuke brush. Nightsky brushes Voor het geval je hem nog niet gevonden had. Succes Reageren
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Bump, maar ik wou mijn resultaat laten zien: Alleen de border ging niet zo goed , maar hier heb ik PS 7.0. Kan dat er soms mee te maken hebben? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Niet dat ik weet. Volgens mij kan het daar ook gewoon mee. Btw mooi resultaat. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik wil mijn resultaat wel posten..Maar ik heb nog een mooie Anime nodig..Waar kan ik zulke vinden ?Leuke Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 www.gamerenders.com En dan onder de render section. Veel succes. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Dankje ..Respect voor G-G-G-G-IZMOO;p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.