Sh Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Hey mensen, Als ik die missie doe bij learning to fly in de desert bij Las Venturas dan bij de 3e ofzo dat je met je vliegtuig bochten moet gaan nemen, daar kom ik echt niet voorbij. Ik kan die bochten niet nauwkeurig genoeg nemen. Dat vliegtuig slingert alle kanten op. Had iemand anders dit ook? Of heb je tips? Of kan ik er miss met cheats voorbij komen? Hulp is welkom Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Welkom op het forum, Die zijn inderdaad lastig, met cheats zal het niet lukken! Met A en D of Pijltje toets links en rechts, kan je sturen, met de q en de e mag je kleinere bochten. Ik zou gewoon veel oefenen met vliegen daardoor wordt je er steeds beter in, als het echt niet lukt kan je je savegames in dit Klik Klik topic posten. Succes. Bewerkt: 8 januari 2006 door C-J_Redman Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ohhh... Dan gaat het moeilijk, ik zou gewoon veel oefenen of een vriend vragen, met cheat lukt het niet. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) .Als je het parcour begint kies dan naar rechts vliegen dit kan je d doen op het tvtje.En welkom op het forum.Oja je kan ook heel zacht de toetsen indrukken. Bewerkt: 8 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Je kan zien met welke toetsen deze over een komen! Want de bestuuring van XBOX is moeilijk te vinden op internet als je me de besturing dan door geven wil ik je graag helpen! veel geluk! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Hier vind je alle informatie over deze missie: *KLIK* Ik hoop dat je er wat aan hebt. De rest van de vliegschool staat trouwens ook op die site. Reageren
Sh Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ja ik heb ook op internet gezocht voor de echte besturing maar die vond ik niet Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Ja ik heb ook op internet gezocht voor de echte besturing maar die vond ik niet Kijk in het pauze menu naar controls hier moet de besturing staan.En als het hier niet staat ga dan naar google typ in besturing xbox en dan komt er wel wat. Bewerkt: 8 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Sh Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Thnx voor jullie advies allemaal, ik ga het zo nog een x proberen En als het dan niet lukt dan bel ik me vrienden, die lukken het wel Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ja ik heb ook op internet gezocht voor de echte besturing maar die vond ik niet Kijk in het pauze menu naar controls hier moet de besturing staan.En als het hier niet staat ga dan naar google typ in besturing xbox en dan komt er wel wat. er komt hele maal niets op google! Heb al veel gezocht naar de bestuuring! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ja ik heb ook op internet gezocht voor de echte besturing maar die vond ik niet Kijk in het pauze menu naar controls hier moet de besturing staan.En als het hier niet staat ga dan naar google typ in besturing xbox en dan komt er wel wat. er komt hele maal niets op google! Heb al veel gezocht naar de bestuuring! Ik had dat gelezen dat wel zo is maar zelf nooit gedaan. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 er komt hele maal niets op google! Heb al veel gezocht naar de bestuuring! Op WiKiGTA kun je ook de besturing vinden van de voertuigen/CJ. Kijk hier (klik) maar eens. Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ja maar niet voor de xbox hoor, is moeilijk te vinden maar toch bedankt ruurd31! Zal nog even verder zoeken Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 er komt hele maal niets op google! Heb al veel gezocht naar de bestuuring! Op WiKiGTA kun je ook de besturing vinden van de voertuigen/CJ. Kijk hier (klik) maar eens. Maar de Xbox staat er niet bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.