ruby159 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 hey ik heb hier een super coole mod het is een hummer limo het is inplaats van de stretch **download hier** download hier het programma waarmee je die mods kan instaleren **download**
Matiscus Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Die heb jij ook niet zelf gemaakt. Het heeft echt geen zin om auto's te releasen op jou naam. Als je ze niet zelf gemaakt hebt. Heeft het geen zin om ze uit te brengen. Bewerkt: 8 januari 2006 door Matiscus
DaddyPimp Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Gejat . Leer gewoon is zelf om je eigen Mods te maken!
Matiscus Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Volgens mij zien we die hier nooit meer online.
Grove St. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Volgens mij zien we die hier nooit meer online. Nee inderdaad, en anders krijgt hij een ban
Typhoon Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Die eerste download link werkt in ieder geval niet... er komt zo'n plaatje van een gta site.
Grove St. Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Dat een Admin hier niks aan doet, op mijn fora kreeg hij meteen 50% warn of een ban. Slecht hoor!
Blastov Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Echt zielig om steeds mods te jatten, wij komen er toch wel achter
Flying Dutchman Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Sommige mensen denken, omdat ze zelf dom zijn, dat andere ook dom zijn. De Hummer limo is een bekende mod die op alle grote modding sites staat. En dan denkt hij dat wij daar nooit komen. Sommige mensen.....
Blastov Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Helemaal mee eens dutchman, Ik snap zoiezo het nut niet om te zeggen dat je een mod zelf gemaakt heb maar dat niet zo is Net of we jouw dan 'waarderen' omdat je mischien auto's kan maken, nou dan zit je er mooi naast
Matiscus Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Hier in dit topic zegt hij wel niet dat hij het zelfgemaakt heeft. Maar ik denk dat hij het wel wil bedoelen. Ik zou zeggen laat het topic rusten. het brengt toch maar oorlog en miserie. Misschien durft die jongen nu niet meer online te komen. Maar ja zijn eigen fout. Greetz Matiscus
Recommended Posts