Grove St. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Dit heb ik vandot.tk gekrijgen: 2. Het uitzetten van banner advertenties ---------------------------------------- De huidige commerciele pop-ups en advertenties op uw gratis FREEDOMAIN.TK domeinnaam zorgen voor extra inkomsten bij de Dot TK Registry. Echter, u kunt ze vanaf vandaag ook uitzetten in slechts een paar luttele seconden voor een klein bedrag. U betaalt hiervoor per SMS. Ga daarvoor naar My Dot TK, login met uw email adres en password. Vervolgens gaat u naar Linker Promo in het linkermenu. Volg dan de verdere instructies. Natuurlijk kunnen betaalde PAIDDOMAIN.TK domein-registranten zonder betaling per SMS de commerciele banner advertenties uitzetten. Hartelijk dank voor uw aandacht en wij hopen ook u in 2006 van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Dot TK Management Je moet betalen, en sommige zeiden het is gratis. Dus dat klopt niet jongens Reageren
Ferre Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Ik heb ook .tk en ik ben misschien ook van plan on die doorklikpagina's en pop-ups te stoppen. Want ik vind ze ***irritant Bewerkt: 11 januari 2006 door Ferre Reageren
Blastov Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Die lui hebben volgens mij gewoon geld nodig Als je toch gaat betalen kun je net zo goed voor 6euro per jaar een .NL adress nemen .tk staat zo n00b Reageren
Juice Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Ik heb ook .tk en ik ben misschien ook van plan on die doorklikpagina's en pop-ups te stoppen.Want ik vind ze ***irritant Als je naar een .TK site gaat, krijg je inderdaad eerst een pagina met ''Klik hier om naar de site http://www......nl/ te gaan. Maar volgens mij kun je dat ook uitzetten. Gratis. Dan moet je even kijken bij de opties. Bewerkt: 11 januari 2006 door Juice Reageren
Grove St. Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Je kan kiezen uit die pagina van klik door over 15 sec. ( alleen als degene een pop-up blok heeft ) zo niet, dan krijg je een pop-up op je pagina zelf of: Kies voor die groene zoek balk boven je site Verbeter me als het niet klopt Reageren
Rulem Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 als je een gratis internetadres wil(zonder ruimte natuurlijk, hier kan je je eigen ruimte voor gebruiken die je internetprovider ter beschikking stelt): www.6x.to resultaat is dan bv. www.mijnadres.6x.to Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.