Froop Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Succes! Ga niet vragen wat ik met de render heb gedaan, want daar gaat het niet om. Het gaat om wat ik met de pixelstretch deed, en niets anders.
Mikeyyy Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) froop ik zie geen plaatje Ja,Inderdaad Bewerkt: 10 januari 2006 door Mikeyyy
Mpp Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 froop ik zie geen plaatje Ja,Inderdaad dat is spammen wat jij doet ONTOPIC froop kan je hem niet opnieuw uploaden
Froop Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Dat komt omdat die server waar hij op staat vannacht gecrasht is. Ik zal hem even opnieuw uploaden.
Juice Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ik zie hem gewoon. Misschien moet je even wachten tot hij helemaal geladen is. En als je een vierkantje met een rood kruisje ziet, druk dan eens met de rechtermuisknop op het vierkantje, Eigenschappen, Afbeelding bekijken. >>> Door .Levi.: Volgens mij ziet iedereen hem nu omdat, voor jij dit poste had Froop hem al opnieuw geupload.<<<
.Levi. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Natuurlijk wist ik dit al, maar dit is zeer handig voor de mensen die vaak met die hele rechten pixestretches werken. Nu zie je gewoon wat minder goed dat het een gewone pixelstretch is. Goeie tut Froop, klassewerk. Hier mijn resultaat, vind hem zelf erg mooi.
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Leuke tutorial. Beter dan een normale pixelstretch. Resultaat. (Donker) Render was iets te donker.
Ferre Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ik kan al aardig overweg met pixelstretch door een tut van <~ Gizmo ~>. En dan heb ik heel veel aan deze tut. KUTGW, bedankt
Dizzee Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Dit wist ik in ieder geval nog niet. Mijn resultaat: kutgw!
clifdon Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 HEE heeft iemand deze tut nog? ik hoop het zou je hem dan ff willlen uploaden en de link aan mij geven aub alvast bedankt, clifdon
gta fan man Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 ik zie helemaal niks alleen: Succes! Ga niet vragen wat ik met de render heb gedaan, want daar gaat het niet om. Het gaat om wat ik met de pixelstretch deed, en niets anders. en ook geen rood kruis
Froop Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 (bewerkt) Had je mijn bericht gequote en de url in je adresbalk gekopieërd had je gezien dat het bestand verwijdert is. Ik heb de tutorial zelf ook niet meer. Bewerkt: 12 september 2006 door Froop
Recommended Posts