Jump to content

Playboy the Mansion


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    5

  • San_Andreas_Nigga

    4

  • Yohan

    2

  • Juice

    2

Ik heb geen PS2 dus ik kan er echt niets over vertellen. Het enige wat ik van PlayBoy The Mansion heb gezien, zijn afbeeldingen op het internet. En als ik daar zo naar kijk: Het lijkt me een heel saai spel.

Vertel er is wat meer over.

Link to comment
Delen op andere websites

En wat dacht je dan van ''Kutspel''. Je snapt heus wel wat wij bedoelen, je zit gewoon te playen :duh: .

Graag geen gescheld meer, er kunnen zat mensen zijn die dat aan gaan klagen bij de moderators, en daar zit ik niet ver vandaan..

En nu weer allemaal ontopic.

Bewerkt: door Juice
Link to comment
Delen op andere websites

Als het de heren behaagt zou ik het prettig vinden als dit topic gewoon ging over hetgeen bedoeld: is Playboy Mansion de moeite waard ja of nee. Ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam en heb persoonlijk niet zo'n moeite met de beschrijving commercieel ***-spel. Anderen dus blijkbaar wel, en dus is het handig in de toekomst een iets wat andere omschrijving te verzinnen. Laten we de discussie hierover echter vanaf nu laten rusten.....ontopic derhalve :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...