kristof01 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 ik heb het huis al in brand gestoken en denise er uit geholpen en al naar huis gebracht maar dan kan ik niet meer bewegen ik sta volkomen stil wat moet ik doen plz help me! ps: heb de missie al 3 keer gespeelt en het gebeurt steeds opnieuw. grtz kristof01 o ja de missie heet: Burning Desire srr voor de dubbl post ... Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 dat had ik ook eerst maar het enige wat je kan doen is je cd met speciaal middel wassen of nieuw-game doen maar ik heb een vraag heb je niet de cheat gedaan van you have a bounty on yor head(dat voetgangers je aanvalle) ik wel daar kwam het bij mij daarom cheatte ik nooit meeer Reageren
kristof01 Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 dat had ik ook eerst maar het enige wat je kan doen is je cd met speciaal middel wassen of nieuw-game doen maar ik heb een vraag heb je niet de cheat gedaan van you have a bounty on yor head(dat voetgangers je aanvalle) ik wel daar kwam het bij mij daarom cheatte ik nooit meeer ik heb die cheat ooit al eens gebruikt ik denk dat dat het probleem is maar wat nu? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) new game of goed schoonmake ik zou new game doen Bewerkt: 10 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
kristof01 Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 new game of goed schoonmake ik zou new game doen moet ik dan alle missies opnieuw doen? Reageren
Talietje Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je moet voor Tenpenny een huis in de fik steken. Haal eerst een paar molotov cocktails op in het centrum. Ga dan naar een Vagos hood en gooi door elke ruit van het huis een molotov cocktail. Als je alle ramen gehad hebt staat het huis volledig in brand. Er lopen een aantal Vagos uit. Tot je grote schrik zie je dat er nog iemand in zit, een dame. Je besluit haar te gaan redden. Ga het huis binnen. (vergeet niet de brandblusser te pakken in de keuken want die heb je boven nodig.) Ga via de trap naar boven en blus de vlam voor de kamer waar het meisje staat. Hierna moet je het huis weer uit. Dit is een stuk moeilijker want er zijn delen ingestort. Werk je een weg door de vlammen. Eenmaal buiten merk je dat het meisje Denise heet en in Grove street woont. Breng haar terug naar de Hood en je hebt de missie gehaald. Reageren
kristof01 Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je moet voor Tenpenny een huis in de fik steken. Haal eerst een paar molotov cocktails op in het centrum. Ga dan naar een Vagos hood en gooi door elke ruit van het huis een molotov cocktail. Als je alle ramen gehad hebt staat het huis volledig in brand. Er lopen een aantal Vagos uit. Tot je grote schrik zie je dat er nog iemand in zit, een dame. Je besluit haar te gaan redden. Ga het huis binnen. (vergeet niet de brandblusser te pakken in de keuken want die heb je boven nodig.) Ga via de trap naar boven en blus de vlam voor de kamer waar het meisje staat. Hierna moet je het huis weer uit. Dit is een stuk moeilijker want er zijn delen ingestort. Werk je een weg door de vlammen. Eenmaal buiten merk je dat het meisje Denise heet en in Grove street woont. Breng haar terug naar de Hood en je hebt de missie gehaald. idd dat wist ik al en dat heb ook ook gedaan maar in het rooie 'cirkeltje' blijf IK stiltaan maar de rest kan wel nog bewegen! Reageren
kristof01 Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 moet ik dan het spel van 0 afaan opnieuw starten of de game opnieuw laden Reageren
LucasV Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 moet ik dan het spel van 0 afaan opnieuw starten of de game opnieuw laden Je kan een savegame aanvragen als je 'm voor de PC hebt. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 ik bedoel missies overnieuw maar dan zonder cheats of allen cheats van armor en politie uit Reageren
kristof01 Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 moet ik dan het spel van 0 afaan opnieuw starten of de game opnieuw laden Je kan een savegame aanvragen als je 'm voor de PC hebt. srr ik ben hier pas op het forum en ja ik heb gta op de pc en waar en hoe kan ik een savegame aanvragen? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) dat kan hier en veel geluk verder op het forum Bewerkt: 10 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
kristof01 Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 dat kan hier en veel geluk verder op het forum mijn missie staat er niet tussen Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je moet daar ook posten met de naam van de missie. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 dat kan hier en veel geluk verder op het forum mijn missie staat er niet tussen je moet of zoeken waar de jouwe is(missie) of jnaar mijn documenten gta user files en gtasf1.sa ofzo moet je bijlagen dat kan hieronder en dan vragen of iemand het voor je kan halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.