kristof01 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 aangezien Dizzee mijn vorige heeft verwijdert maak ik een nieuwe topic aan. de savegame die ik bij de 1e topic heb gekregen werkt niet dus geef ik mr mijn savegame kan iemand die missie aub uithalen? cheaten mag. alvast bedankt grtz kristof01 GTASAsf1.b
Talietje Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 ja he! das ambetant dat ze onze toppics sluiten! (het is niet zo veilig je savegame aan iemand anders laten lenen! als ik u was zou ik broberen en nog is proberen, ik zou het niet zomaar laten uitlenen! niet veilig! )
Dizzee Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik had je vraag gewoon verkeerd begrepen, en je kon ook gewoon vragen om je vorige topic weer open te doen. Naja, ik doe die savegame wel voor je...
kristof01 Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) (het is niet zo veilig je savegame aan iemand anders laten lenen! als ik u was zou ik broberen en nog is proberen, ik zou het niet zomaar laten uitlenen! niet veilig! ) ik heb de mijne dan toch nog... @dizzee kk zal het volgende keer vragen en bedank dat je toch wilt proberen Bewerkt: 11 januari 2006 door kristof01
Carl_Johnson2 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 eindelijk kom je weer verder duurde best lang he maar je bent er eindelijk uit
Dizzee Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Mijn spel crasht als ik je savegame wil laden, met andere savegames heb ik geen last. Ik laat het dus over aan iemand anders.
kristof01 Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) eindelijk kom je weer verder duurde best lang he maar je bent er eindelijk uit ik bedoel als ik mijn save uitleen heb ik de mijne nog. weet iemand waar ik save games kan downloaden? ps die wat ik in het vorige topic kreeg ging niet... want dan kwam ik weer heel in het begin? of is dat normaal? Bewerkt: 11 januari 2006 door kristof01
Carl_Johnson2 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 hier heb ik een save game dat je de missie daarna hebt gehaald want voor die missie was er niet zet hem in mijn documenten dan gta userfiles en dan saven ok? GTASAsf5.b
kristof01 Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 hier heb ik een save game dat je de missie daarna hebt gehaald want voor die missie was er niet zet hem in mijn documenten dan gta userfiles en dan saven ok? ok ik heb het gedownload, in de juiste map gezet en wat nu? jij zie saven maar onder welk spel mijn gwn of het gedownloade spel?
AmsterdamBoy Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Zoek naar GTA SAN ANDREAS USER FILES ofzo bij je documenten. En dan LOAD JE OP SLOT 5! en dan Spelen maar Bewerkt: 11 januari 2006 door AmsterdamBoy
Carl_Johnson2 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 hier heb ik een save game dat je de missie daarna hebt gehaald want voor die missie was er niet zet hem in mijn documenten dan gta userfiles en dan saven ok? ok ik heb het gedownload, in de juiste map gezet en wat nu? jij zie saven maar onder welk spel mijn gwn of het gedownloade spel? nu moet je load game en spele maar
kristof01 Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 hier heb ik een save game dat je de missie daarna hebt gehaald want voor die missie was er niet zet hem in mijn documenten dan gta userfiles en dan saven ok? ok ik heb het gedownload, in de juiste map gezet en wat nu? jij zie saven maar onder welk spel mijn gwn of het gedownloade spel? nu moet je load game en spele maar kk ga nu proberen iedereen die me heeft geholpen BEDANKT!!!!
kristof01 Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 hier heb ik een save game dat je de missie daarna hebt gehaald want voor die missie was er niet zet hem in mijn documenten dan gta userfiles en dan saven ok? ok ik heb het gedownload, in de juiste map gezet en wat nu? jij zie saven maar onder welk spel mijn gwn of het gedownloade spel? nu moet je load game en spele maar kk ga nu proberen iedereen die me heeft geholpen BEDANKT!!!! 1)ik zet het bestand in de goede map 2)ik start gta sa 3)ik druk op start game 4)ik druk op load game 5) ik pak de 5e load 6)het spel laadt 7)ik sta terug in het begin, en er zijn geen missies gedaan dit zijn de 7 stappen die mij gebeuren volgens mij klopt het niet
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 C:\Documents and Settings\*PC NAAM*\My Documents\GTA San Andreas User Files heb je daar je savegame geplaats?
.Exorcist Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Probeer die andere mogelijke saves die je daar hebt staan...
Recommended Posts